Pregled bibliografske jedinice broj: 845810
Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima
Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 845810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima
(Marketing strategies in CRM)
Autori
Kapec, Renato
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
22.09
Godina
2015
Stranica
46
Mentor
Gerić, Sandro
Ključne riječi
crm
Sažetak
-Upravljanje odnosima s klijentima danas predstavlja jednu od najvažnijih aktivnosti poduzeća. Razlog tome leži u činjenici da postoji sve više konkurenata na tržištu pa tako kupci imaju više izbora, što znači i veći rizik za poduzeće da izgubi kupce. Kako bi poduzeća što bolje zadržala svoje kupce i klijente njihova marketinška koncepcija usmjerena je na aktivnosti koje proizlaze iz analize potreba i želja kupaca/klijenata. U ovom radu se predstavlja razvoj marketinške strategije usmjerene na upravljanje odnosa s klijentima.
Izvorni jezik
Hrvatski