Pregled bibliografske jedinice broj: 845770
Uloga društvenih medija u modnoj industriji
Uloga društvenih medija u modnoj industriji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 845770 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga društvenih medija u modnoj industriji
(The role of social media in the fashion industry)
Autori
Jelavić, Daria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2016
Stranica
36
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
Internetski marketing; društveni mediji; modna industrija
(Internet marketing; social media; fashion industry)
Sažetak
Marketing i internet, uključujući i društvene medije, danas su nerazdvojni pojmovi. Bez uporabe društvenih medija u marketingu poduzeća nemaju potpuno konstruiranu marketinšku strategiju. Uz stalni razvoj i pojavu novih oblika i vrsta društvenih medija, poduzeća moraju konstantno biti u pripravnom stanju i pratiti trendove. Uz razvoj interneta, mijenja se i ponašanje potrošača. U današnje doba, potrošači su svi povezani na društvenim medijima i neprestano aktivni na istima. Kako bi se približili svojim potrošačima, znali nihove želje i potrebe, poduzeća moraju biti prisutni na društvenim medijima i ulazit u interakciju sa svojim trenutnim i potencijalnim potrošačima.Industrija koja je stalno u razvitku te se mijenja brzim tempom je modna industrija. Sveprisutna industrija, koja sama stvara trendove također mora imati dobro prilagođenu digitalnu strategiju s posebnim naglaskom na društvene medije koji joj omogućavaju približavanje i interakciju s potrošačima. Društveni mediji su u zadnjih nekoliko godina imali jako velik utjecaj na cijelu marketinšku strategiju modne industrije te mijenjaju sam koncept približavanja potrošačima. Bitno je razumijeti koncept internetskog marketinga kao dijela sveukupnog marketinga i znati na koje načine se njime koristiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija