Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 845770

Uloga društvenih medija u modnoj industriji


Jelavić, Daria
Uloga društvenih medija u modnoj industriji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 845770 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga društvenih medija u modnoj industriji
(The role of social media in the fashion industry)

Autori
Jelavić, Daria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2016

Stranica
36

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
Internetski marketing; društveni mediji; modna industrija
(Internet marketing; social media; fashion industry)

Sažetak
Marketing i internet, uključujući i društvene medije, danas su nerazdvojni pojmovi. Bez uporabe društvenih medija u marketingu poduzeća nemaju potpuno konstruiranu marketinšku strategiju. Uz stalni razvoj i pojavu novih oblika i vrsta društvenih medija, poduzeća moraju konstantno biti u pripravnom stanju i pratiti trendove. Uz razvoj interneta, mijenja se i ponašanje potrošača. U današnje doba, potrošači su svi povezani na društvenim medijima i neprestano aktivni na istima. Kako bi se približili svojim potrošačima, znali nihove želje i potrebe, poduzeća moraju biti prisutni na društvenim medijima i ulazit u interakciju sa svojim trenutnim i potencijalnim potrošačima.Industrija koja je stalno u razvitku te se mijenja brzim tempom je modna industrija. Sveprisutna industrija, koja sama stvara trendove također mora imati dobro prilagođenu digitalnu strategiju s posebnim naglaskom na društvene medije koji joj omogućavaju približavanje i interakciju s potrošačima. Društveni mediji su u zadnjih nekoliko godina imali jako velik utjecaj na cijelu marketinšku strategiju modne industrije te mijenjaju sam koncept približavanja potrošačima. Bitno je razumijeti koncept internetskog marketinga kao dijela sveukupnog marketinga i znati na koje načine se njime koristiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jelavić, Daria
Uloga društvenih medija u modnoj industriji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Jelavić, D. (2016) 'Uloga društvenih medija u modnoj industriji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelavi\'{c}, Daria}, year = {2016}, pages = {36}, keywords = {Internetski marketing, dru\v{s}tveni mediji, modna industrija}, title = {Uloga dru\v{s}tvenih medija u modnoj industriji}, keyword = {Internetski marketing, dru\v{s}tveni mediji, modna industrija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelavi\'{c}, Daria}, year = {2016}, pages = {36}, keywords = {Internet marketing, social media, fashion industry}, title = {The role of social media in the fashion industry}, keyword = {Internet marketing, social media, fashion industry}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font