Pregled bibliografske jedinice broj: 845768
Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga
Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 845768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga
(The development of areas of direct and interactive marketing)
Autori
Jagodić, Anja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
29.06
Godina
2016
Stranica
31
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
Direktni marketing; interaktivni marketing
(Direct marketing; interactive marketing)
Sažetak
Područja direktnog i interaktivnog marketinga neodvojivi su pojmovi. Obilježja, metode i razvoj direktnog marketinga iznimno su važni i pretpostavka su razvoja interaktivnog marketinga. Važan utjecaj na shvaćanje ovog prijelaza u praksi imao je Journal of Direct Marketing, časopis koji se bavio područjem i temama vezanim uz direktni marketing. Međutim, već 10 godina taj časopis posluje, odnosno objavljuje članke, istraživanja i studije slučaja pod nazivom Journal of Interactive Marketing. Promjena naziva cijelog jednog časopisa nastala je kao odgovor na razvoj područja marketinga i svih njegovih elemenata, konkretno direktnog i interaktivnog marketinga. Kroz rad je predstavljen razvoj direktnog marketinga kao najinteraktivnijeg elementa tradicionalnog promocijskog miksa. Interaktivnost, kao jedno od temeljnih obilježja direktnog marketinga poprima još jači značaj s razvojem tehnologije i interneta što dovodi do razvoja područja interaktivnog marketinga. Iako u literaturi još uvijek postoji neslaganje oko zaključka jesu li direktni i interaktivni marketing sinonimi, ovaj rad ipak upućuje na zaključak kako nisu istoznačnice. Interkativni marketing širi je pojam, no ne smije se zanemariti utjecaj direktnog marketinga. Konačno, teško je predvidjeti što će budućnost donijeti u području direktnog, a posebno interaktivnog marketinga. Ono što se može predvidjeti jest da će se ta promjena temeljiti na postojećem putu razvoja oba područja, a ovisi najviše o: potrošačima i njihovom ponašanju te razini moći i kontrole koju imaju, o novoj tehnologiji koja će donijeti nove uređaje, nove proizvode te nove kanale prodaje i komunikacije te u konačnici o načinu na koji će poduzeće prihvatiti novosti i iskoristiti ih, kako za svoju, tako i za dobrobit potrošača
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija