Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 845761

Uloga sadržaja u digitalnoj marketinškoj komunikaciji na B2B tržištu


Lučić, Ivana
Uloga sadržaja u digitalnoj marketinškoj komunikaciji na B2B tržištu, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 845761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga sadržaja u digitalnoj marketinškoj komunikaciji na B2B tržištu
(The role of the content in B2B digital marketing communication)

Autori
Lučić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2016

Stranica
37

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
Sadržaj; digitalna marketinška komunikacija; B2B tržište
(Content; digital marketing communication; B2B market)

Sažetak
Sadržaj je strukturiran u 5 dijelova. Nakon uvoda, prvi dio opisuje sadržaj u digitalnom okruženju, općenito. U ovom dijelu definiran je sadržaj, njegove vrste i formati, upravljanje i njegova uloga u digitalnoj marketinškoj komunikaciji. Nakon što je definiran sadržaj u digitalnom okruženju, u sljedećem dijelu opisane su specifičnosti B2B tržišta i njegove glavne razlike u odnosu na B2C tržište ; struktura tržišta, ponuda i potražnja te odlučivanje o kupnji na B2B tržištu.Treći dio je središnji dio rada u kojem su povezane karakteristike B2B tržišta i sadržaja u digitalnom okruženju te koji čimbenici utječu na njegov izbor i kreiranje. Nakon toga analiziran je sadržaj na primjeru tri B2B poduzeća: PwC, Hubspot i General Electric. Posljednji dio je zaključak.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lučić, Ivana
Uloga sadržaja u digitalnoj marketinškoj komunikaciji na B2B tržištu, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Lučić, I. (2016) 'Uloga sadržaja u digitalnoj marketinškoj komunikaciji na B2B tržištu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lu\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2016}, pages = {37}, keywords = {Sadr\v{z}aj, digitalna marketin\v{s}ka komunikacija, B2B tr\v{z}i\v{s}te}, title = {Uloga sadr\v{z}aja u digitalnoj marketin\v{s}koj komunikaciji na B2B tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {Sadr\v{z}aj, digitalna marketin\v{s}ka komunikacija, B2B tr\v{z}i\v{s}te}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lu\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2016}, pages = {37}, keywords = {Content, digital marketing communication, B2B market}, title = {The role of the content in B2B digital marketing communication}, keyword = {Content, digital marketing communication, B2B market}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font