Pregled bibliografske jedinice broj: 845761
Uloga sadržaja u digitalnoj marketinškoj komunikaciji na B2B tržištu
Uloga sadržaja u digitalnoj marketinškoj komunikaciji na B2B tržištu, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 845761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga sadržaja u digitalnoj marketinškoj komunikaciji na B2B tržištu
(The role of the content in B2B digital marketing communication)
Autori
Lučić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2016
Stranica
37
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
Sadržaj; digitalna marketinška komunikacija; B2B tržište
(Content; digital marketing communication; B2B market)
Sažetak
Sadržaj je strukturiran u 5 dijelova. Nakon uvoda, prvi dio opisuje sadržaj u digitalnom okruženju, općenito. U ovom dijelu definiran je sadržaj, njegove vrste i formati, upravljanje i njegova uloga u digitalnoj marketinškoj komunikaciji. Nakon što je definiran sadržaj u digitalnom okruženju, u sljedećem dijelu opisane su specifičnosti B2B tržišta i njegove glavne razlike u odnosu na B2C tržište ; struktura tržišta, ponuda i potražnja te odlučivanje o kupnji na B2B tržištu.Treći dio je središnji dio rada u kojem su povezane karakteristike B2B tržišta i sadržaja u digitalnom okruženju te koji čimbenici utječu na njegov izbor i kreiranje. Nakon toga analiziran je sadržaj na primjeru tri B2B poduzeća: PwC, Hubspot i General Electric. Posljednji dio je zaključak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija