Pregled bibliografske jedinice broj: 845759
Uloga privatnih marki u prehrambenom sektoru
Uloga privatnih marki u prehrambenom sektoru, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 845759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga privatnih marki u prehrambenom sektoru
(The role of private labels in the food sector)
Autori
Šintić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2016
Stranica
40
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
Privatne marke; proizvođačke marke; životni ciklus; tržište; prehrambeni trend; trgovački lanci; konkurentnost; K plus; Lidl; Walmart
(Private labels; manufacturing brands; lifecycle; food trend; market; retailers; competitiveness; K plus; Lidl; Walmart)
Sažetak
U vremenu u kojem potrošač ima mogućnost izbora između mnogih sličnih proizvoda, prodavači često traže poslovni rast i konkurentnost kroz uvođenje vlastite privatne marke, te je tako interes i važnost privatne marke porasla u posljednjih nekoliko godina. Većina kupaca pri posjeti trgovini na policama uočava puno poznatih marki od kojih su neke nacionalne, marke proizvedene od strane dobavljača, ali je u zadnjih nekoliko desetljeća primjetan i trend ponude privatnih marki od strane samog trgovca. Postoji sve veći interes za proizvode privatnih marki u prehrambenoj industriji i one su postala važna strategija za trgovce koji ih posjeduju i upravljaju njima te su istovremeni suočeni s visokim stupnjem natjecanja na nacionalnoj i međunarodnoj razini.U radu je analizirana konkurentnost privatne marke na tržištu i koje one imaju efekte u prehrambenoj industriji, primarno u trgovačkim lancima. Također je iznijeto sadašnje stanje na globalnoj i nacionalnoj razini zastupljenosti privatnih marki te prikaz kako Hrvatska slijedi trendove razvijenih zemalja u područjima upravljanja privatnih marki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija