Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 845759

Uloga privatnih marki u prehrambenom sektoru


Šintić, Ivana
Uloga privatnih marki u prehrambenom sektoru, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 845759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga privatnih marki u prehrambenom sektoru
(The role of private labels in the food sector)

Autori
Šintić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2016

Stranica
40

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
Privatne marke; proizvođačke marke; životni ciklus; tržište; prehrambeni trend; trgovački lanci; konkurentnost; K plus; Lidl; Walmart
(Private labels; manufacturing brands; lifecycle; food trend; market; retailers; competitiveness; K plus; Lidl; Walmart)

Sažetak
U vremenu u kojem potrošač ima mogućnost izbora između mnogih sličnih proizvoda, prodavači često traže poslovni rast i konkurentnost kroz uvođenje vlastite privatne marke, te je tako interes i važnost privatne marke porasla u posljednjih nekoliko godina. Većina kupaca pri posjeti trgovini na policama uočava puno poznatih marki od kojih su neke nacionalne, marke proizvedene od strane dobavljača, ali je u zadnjih nekoliko desetljeća primjetan i trend ponude privatnih marki od strane samog trgovca. Postoji sve veći interes za proizvode privatnih marki u prehrambenoj industriji i one su postala važna strategija za trgovce koji ih posjeduju i upravljaju njima te su istovremeni suočeni s visokim stupnjem natjecanja na nacionalnoj i međunarodnoj razini.U radu je analizirana konkurentnost privatne marke na tržištu i koje one imaju efekte u prehrambenoj industriji, primarno u trgovačkim lancima. Također je iznijeto sadašnje stanje na globalnoj i nacionalnoj razini zastupljenosti privatnih marki te prikaz kako Hrvatska slijedi trendove razvijenih zemalja u područjima upravljanja privatnih marki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šintić, Ivana
Uloga privatnih marki u prehrambenom sektoru, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Šintić, I. (2016) 'Uloga privatnih marki u prehrambenom sektoru', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}inti\'{c}, Ivana}, year = {2016}, pages = {40}, keywords = {Privatne marke, proizvo\dja\v{c}ke marke, \v{z}ivotni ciklus, tr\v{z}i\v{s}te, prehrambeni trend, trgova\v{c}ki lanci, konkurentnost, K plus, Lidl, Walmart}, title = {Uloga privatnih marki u prehrambenom sektoru}, keyword = {Privatne marke, proizvo\dja\v{c}ke marke, \v{z}ivotni ciklus, tr\v{z}i\v{s}te, prehrambeni trend, trgova\v{c}ki lanci, konkurentnost, K plus, Lidl, Walmart}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}inti\'{c}, Ivana}, year = {2016}, pages = {40}, keywords = {Private labels, manufacturing brands, lifecycle, food trend, market, retailers, competitiveness, K plus, Lidl, Walmart}, title = {The role of private labels in the food sector}, keyword = {Private labels, manufacturing brands, lifecycle, food trend, market, retailers, competitiveness, K plus, Lidl, Walmart}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font