Pregled bibliografske jedinice broj: 845753
Upravljanje promjenama ambalaže proizvoda
Upravljanje promjenama ambalaže proizvoda, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 845753 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje promjenama ambalaže proizvoda
(Change management of product packaging)
Autori
Plašć, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
10.10
Godina
2016
Stranica
35
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
tržišna obilježja proizvoda; ambalaža; L'Oreal
(products characteristics; packaging; L'Oreal)
Sažetak
Ambalaža je jedno od najvažnijih tržišnih obilježja proizvoda te kao takva objedinjuje ostala obilježja. Promjena ambalaže može biti promjena u dizajnu proizvoda, promjena veličine ambalaže utječe na širinu asortimana, modifikacijom ambalaže može se utjecati i na cijenu proizvoda, ali i na cjelokupne troškove poduzeća. Važno je praćenje promjena ambalaže, kako bi se odredili najnoviji trendovi te uočile neke zakonitosti i što uspješnije iskoristile trenutne tržišne prilike i predvidjele buduće (npr. diferencijacija poduzeća u smislu korištenja ekološki prihvatljivih materijala za proizvodnju ambalaže predstavlja se kao oblik društveno odgovornog poslovanja). Predmet završnog rada je prikazati vrste ambalaže te koja su najvažnija obilježja i kriteriji kod odabira najprikladnije ambalaže za određeni proizvod. Nadalje, istražiti vrste mogućih promjena na ambalaži te objasniti elemente i obilježja koja oblikuju dobru ambalažu. Također, cilj je odrediti vrste promjena i koji je njihov utjecaj na poslovanje poduzeća, bilo da je on pozitivan ili negativan. Svaka promjena analizirati će se na primjeru promjene ambalaže u kozmetičkoj industriji, odnosno na primjeru poduzeća L'Oreal.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija