Pregled bibliografske jedinice broj: 845469
Visokoškolska knjižnica u inkluziji korisnika : nove mogućnosti pristupa
Visokoškolska knjižnica u inkluziji korisnika : nove mogućnosti pristupa // Socijalno inkluzivne knjižnične usluge
Koprivnica, Hrvatska, 2016. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 845469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Visokoškolska knjižnica u inkluziji korisnika : nove mogućnosti pristupa
(High-school library in users inclusion : a new possibilities to acces)
Autori
Švenda-Radeljak, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Socijalno inkluzivne knjižnične usluge
Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 18.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
visokoškolska knjižnica; inkluzija; e-izvori
(high-school library; inclusion; e-sources)
Sažetak
Izlaganje predstavlja mogućnosti inkluzije osjetljivih kategorija korisnika kojima je teško ostvariti fizički pristup knjižnici. To su kategorije: studenata s teškoćama kretanja, studenti putnici, studenti koji rade, studentice s obiteljskim obvezama i drugi. Kako bi i oni mogli pod istim uvjetima ostvariti svoje pravo i potrebe za informacijama knjižnice, kreiraju se određene usluge knjižnice u njenom virtualnom prostoru, te se posebice te kategorije korisnika educiraju u korištenju e-servisa i usluga knjižnice. U tu je svrhu napravljen upitnik kojem je za cilj utvrditi stanje, broj i potrebe ove heteropgene kategorije korisnika, te na osnovu rezultata pokrenuti određene usluge i sa njima upoznati korisnike. Riječ je o već poznatoj usluzi »Pitajte knjižničara«, ali i specifičnoj usluzi »Knjižnica za praksu : e-informacije na upit«. Kako bi se usluge knjižnice u virtualnom okruženju mogle u punoj mjeri koristiti organiziraju se redovne edukacije s područja informacijske pismenosti. Cilj je inkluzija svih kategorija korisnika i korištenje knjižnice i u njenom fizičkom ali i virtualnom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti