Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 845083

Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave


Perković Krijan, Ivana; Opić, Siniša; Rijavec, Majda
Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave // 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost- knjiga sažetaka / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb, 2016. str. 84-84 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 845083 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave
(The role of pedagogical content knowledge and experience of primary school teachers in implementation of inquiry teaching)

Autori
Perković Krijan, Ivana ; Opić, Siniša ; Rijavec, Majda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost- knjiga sažetaka / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija - Zagreb, 2016, 84-84

ISBN
978-953-8115-13-4

Skup
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
iskustvo istraživačke nastave; istraživačke aktivnosti; metodičko znanje; Priroda i društvo; učitelji razredne nastave
(experience in inquiry teaching; inquiry activities; pedagogical content knowledge; Science and Society; primary school teachers (grade 1 – 4))

Sažetak
Cilj je ovog istraživanja ispitati prediktivnu vrijednost metodičkog znanja o istraživačkoj nastavi i iskustva učitelja tijekom školovanja za objašnjenje učestalosti provedbe istraživačke nastave u Prirodi i društvu. U istraživanju je sudjelovalo 320 učitelja primarnog obrazovanja s područja Istočne Hrvatska, a uzorak je sastavljen kao uzorak klastera. Razina metodičkog znanja učitelja o istraživačkoj nastavi je procjenjivana na temelju dvije procjene: nastavnih priprema i samoprocjena metodičkog znanja o istraživačkoj nastavi. Iskustva istraživačke nastave tijekom školovanja i učestalost njezine provedbe u Prirodi i društvu su procjenjivani na temelju upitnika koji su konstruirani za potrebe ovog istraživanja (skala ordinalnog tipa). Rezultati će biti obrađeni hijerarhijskom regresijskom analizom, pri čemu će učestalost provedbe biti kriterijska, a sociodemografski čimbenici, metodičko znanje i iskustva istraživačke nastave tijekom školovanja prediktorske varijable. U radu će biti razmotrene praktične implikacije koje će se odnositi na sve nositelje obrazovanja budućih učitelja kao i na organizatore i provoditelje stručnih usavršavanja postojećih učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Siniša Opić (autor)

Avatar Url Majda Rijavec (autor)

Avatar Url Ivana Perković Krijan (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Perković Krijan, Ivana; Opić, Siniša; Rijavec, Majda
Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave // 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost- knjiga sažetaka / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb, 2016. str. 84-84 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Perković Krijan, I., Opić, S. & Rijavec, M. (2016) Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave. U: Prskalo, I. & Cvikić, L. (ur.)11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost- knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Perkovi\'{c} Krijan, Ivana and Opi\'{c}, Sini\v{s}a and Rijavec, Majda}, year = {2016}, pages = {84-84}, keywords = {iskustvo istra\v{z}iva\v{c}ke nastave, istra\v{z}iva\v{c}ke aktivnosti, metodi\v{c}ko znanje, Priroda i dru\v{s}tvo, u\v{c}itelji razredne nastave}, isbn = {978-953-8115-13-4}, title = {Uloga metodi\v{c}kog znanja i iskustva u\v{c}itelja u provedbi istra\v{z}iva\v{c}ke nastave}, keyword = {iskustvo istra\v{z}iva\v{c}ke nastave, istra\v{z}iva\v{c}ke aktivnosti, metodi\v{c}ko znanje, Priroda i dru\v{s}tvo, u\v{c}itelji razredne nastave}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Perkovi\'{c} Krijan, Ivana and Opi\'{c}, Sini\v{s}a and Rijavec, Majda}, year = {2016}, pages = {84-84}, keywords = {experience in inquiry teaching, inquiry activities, pedagogical content knowledge, Science and Society, primary school teachers (grade 1 – 4)}, isbn = {978-953-8115-13-4}, title = {The role of pedagogical content knowledge and experience of primary school teachers in implementation of inquiry teaching}, keyword = {experience in inquiry teaching, inquiry activities, pedagogical content knowledge, Science and Society, primary school teachers (grade 1 – 4)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font