Pregled bibliografske jedinice broj: 845083
Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave
Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave // 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost- knjiga sažetaka / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb, 2016. str. 84-84 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 845083 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave
(The role of pedagogical content knowledge and experience of primary school teachers in implementation of inquiry teaching)
Autori
Perković Krijan, Ivana ; Opić, Siniša ; Rijavec, Majda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost- knjiga sažetaka
/ Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija - Zagreb, 2016, 84-84
ISBN
978-953-8115-13-4
Skup
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
iskustvo istraživačke nastave; istraživačke aktivnosti; metodičko znanje; Priroda i društvo; učitelji razredne nastave
(experience in inquiry teaching; inquiry activities; pedagogical content knowledge; Science and Society; primary school teachers (grade 1 – 4))
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja ispitati prediktivnu vrijednost metodičkog znanja o istraživačkoj nastavi i iskustva učitelja tijekom školovanja za objašnjenje učestalosti provedbe istraživačke nastave u Prirodi i društvu. U istraživanju je sudjelovalo 320 učitelja primarnog obrazovanja s područja Istočne Hrvatska, a uzorak je sastavljen kao uzorak klastera. Razina metodičkog znanja učitelja o istraživačkoj nastavi je procjenjivana na temelju dvije procjene: nastavnih priprema i samoprocjena metodičkog znanja o istraživačkoj nastavi. Iskustva istraživačke nastave tijekom školovanja i učestalost njezine provedbe u Prirodi i društvu su procjenjivani na temelju upitnika koji su konstruirani za potrebe ovog istraživanja (skala ordinalnog tipa). Rezultati će biti obrađeni hijerarhijskom regresijskom analizom, pri čemu će učestalost provedbe biti kriterijska, a sociodemografski čimbenici, metodičko znanje i iskustva istraživačke nastave tijekom školovanja prediktorske varijable. U radu će biti razmotrene praktične implikacije koje će se odnositi na sve nositelje obrazovanja budućih učitelja kao i na organizatore i provoditelje stručnih usavršavanja postojećih učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek