Pregled bibliografske jedinice broj: 844781
Kako se Cadillac od istraživača pretvorio u automobil
Kako se Cadillac od istraživača pretvorio u automobil // Zvono (Zagreb. 2001), 001 (2001), 46-49 (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo)
CROSBI ID: 844781 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako se Cadillac od istraživača pretvorio u automobil
(Cadillac, the explorer that turned into a car)
Autori
Kovačić, Marko
Izvornik
Zvono (Zagreb. 2001) (1333-3062) 001
(2001);
46-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, ostalo
Ključne riječi
reklama; informacija
(commercial; information)
Sažetak
Kako u reklamnu poruku uklopiti neku istinsku vrijednost, neku realnost iz stvarnoga svijeta koji nestaje nauštrb ovoga umjetnog koji stvaramo. Neke vrijednosti potrebno je promicati i komercijalizirati ali treba odoljeti kušnji da ih se obezvrijedi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija