Pregled bibliografske jedinice broj: 844711
ICT kompetencije odgajatelja
ICT kompetencije odgajatelja // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb, 2011. str. 321-329 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 844711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ICT kompetencije odgajatelja
(The ICT competencies of educators)
Autori
Rogulj Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost
/ Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša - Zagreb, 2011, 321-329
ISBN
978-953-7210-41-0
Skup
5th International Conference on Advanced and Systematic Research
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ICT kompetencije odgajatelja; formalno i neformalno obrazovanje; odgojno-obrazovna praksa
(ICT competencies of educators; formal and informal education; educational practice)
Sažetak
Informatizacija ima veliki utjecaj na svakodnevni život čovjeka, kao i na sam odgojno obrazovni proces. ICT kompetencije postale su važan element u svim razinama odgoja i obrazovanja od vrtića do fakulteta, ostvarujući bezbroj novih perspektiva i mogućnosti unutar odgojno-obrazovne prakse. Stoga odgajatelji moraju prepoznati, prihvatiti i iskoristiti potencijalne mogućnosti koje pruža ICT s ciljem usvajanja novih tehničkih i metodičkih znanja. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi iskustva, stavove i postignuća odgajatelja iz područja ICT kompetencije, te potrebu za cjeloživotnim usavršavanjem ICT kompetencija odgajatelja. U istraživanju je sudjelovalo 96 odgajatelja iz Zagrebačke županije i Splitsko- dalmatinske županije. Na temelju dobivenih rezultata može se zaključiti sa odgajatelji promišljaju o promjenama uzrokovanim razvojem informacijsko komunikacijskih tehnologija, te drugačijem pristupu i načinu korištenja softverskih programa i web stranica. Njihovo mišljenje i stav pokazuje važnost promjena unutar njihovog formalnog i neformalnog obrazovanja, te potrebu za cjeloživotnim obrazovanjem iz područja ICT kompetencija. Pretpostavlja se da jačanjem ICT kompetencija odgajatelja postaje mogućnosti za pozitivne promjene u pedagoškoj praksi, odnosno u okviru odgoja i obrazovanja djece rane i predškolske dobi. Odgajatelji trebaju unaprjeđivati svoje ICT kompetencije, razvijati svoje profesionalne kompetencije, te kritički promišljati i mijenjati svoja znanja radi uspješnije budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija