Pregled bibliografske jedinice broj: 844602
Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača
Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 844602 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača
(Research influence brand clothing on consumer loyalty)
Autori
Bunjevčević, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2016
Stranica
53
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
marka proizvoda; kupnja odjeće; marka odjeće; lojalnost potrošača; demografske karakteristike
(brand products; buying clothing; brand clothing; consumer loyalty; demographic characteristics)
Sažetak
Marka proizvoda ima važnu ulogu i u životu poduzeća i potrošača , a nerjetko se bitno odražava na društvenu zajednicu i vremensko razdoblje. Poduzeću je značajna nematerijalna imovina i alat uspjeha, štoviše i opstanka , a potrošačima obavlja određene važne funkcije prilikom kupnje. Literatura iznosi kako potrošači često razvijaju lojalan odnos prema marki, što poduzeću donosi profit i mnoge druge koristi, stoga nastoji steći lojalne potrošače, za što je važno spoznati faktore koji će tome pridonijeti. No, na kupnju, pa tako i na lojalnost, pogotovo određenih proizvoda, imaju utjecaj demografske karakteristike potrošača, koje determiniraju potrebe i želje, poput varijabli spola i dobi, te mogućnosti kupnje a to su varijable radnog statusa i prihoda. Cilj je rada istražiti utječe li marka odjeće na lojalnost potrošača, te koliko su pritom važne demografske karakteristike. Pregledom literature pobliže su objašnjeni ključni pojmovi, a istraživanjem je potvrđeno da marka pozitivno utječe na lojalnost potrošača i da su demografska obilježja u tom odnosu od velikog značenja, te su formirane grupe lojalnih potrošača temeljem njihovih demografskih obilježja. Ključne riječi: marka proizvoda, kupnja odjeće, marka
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)