Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 844602

Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača


Bunjevčević, Katarina
Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 844602 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača
(Research influence brand clothing on consumer loyalty)

Autori
Bunjevčević, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2016

Stranica
53

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
marka proizvoda; kupnja odjeće; marka odjeće; lojalnost potrošača; demografske karakteristike
(brand products; buying clothing; brand clothing; consumer loyalty; demographic characteristics)

Sažetak
Marka proizvoda ima važnu ulogu i u životu poduzeća i potrošača , a nerjetko se bitno odražava na društvenu zajednicu i vremensko razdoblje. Poduzeću je značajna nematerijalna imovina i alat uspjeha, štoviše i opstanka , a potrošačima obavlja određene važne funkcije prilikom kupnje. Literatura iznosi kako potrošači često razvijaju lojalan odnos prema marki, što poduzeću donosi profit i mnoge druge koristi, stoga nastoji steći lojalne potrošače, za što je važno spoznati faktore koji će tome pridonijeti. No, na kupnju, pa tako i na lojalnost, pogotovo određenih proizvoda, imaju utjecaj demografske karakteristike potrošača, koje determiniraju potrebe i želje, poput varijabli spola i dobi, te mogućnosti kupnje a to su varijable radnog statusa i prihoda. Cilj je rada istražiti utječe li marka odjeće na lojalnost potrošača, te koliko su pritom važne demografske karakteristike. Pregledom literature pobliže su objašnjeni ključni pojmovi, a istraživanjem je potvrđeno da marka pozitivno utječe na lojalnost potrošača i da su demografska obilježja u tom odnosu od velikog značenja, te su formirane grupe lojalnih potrošača temeljem njihovih demografskih obilježja. Ključne riječi: marka proizvoda, kupnja odjeće, marka

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bunjevčević, Katarina
Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Bunjevčević, K. (2016) 'Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjev\v{c}evi\'{c}, Katarina}, year = {2016}, pages = {53}, keywords = {marka proizvoda, kupnja odje\'{c}e, marka odje\'{c}e, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a, demografske karakteristike}, title = {Istra\v{z}ivanje utjecaja marke odje\'{c}e na lojalnost potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {marka proizvoda, kupnja odje\'{c}e, marka odje\'{c}e, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a, demografske karakteristike}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjev\v{c}evi\'{c}, Katarina}, year = {2016}, pages = {53}, keywords = {brand products, buying clothing, brand clothing, consumer loyalty, demographic characteristics}, title = {Research influence brand clothing on consumer loyalty}, keyword = {brand products, buying clothing, brand clothing, consumer loyalty, demographic characteristics}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font