Pregled bibliografske jedinice broj: 844592
Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću
Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 844592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću
(Quality management in the hotel company)
Autori
Stilin, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2016
Stranica
42
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
upravljanje kvalitetom; ISO standardi; Valamar; hotel; istraživanje
(quality management; ISO standards; Valamar hotel; Research)
Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada je prikazati značajke upravljanja kvalitete u poslovanju hotelskog poduzeća Valamar. Kvalitetu je potrebno neprestano unapređivati. Zato Valamar ulaže u svoje poslovanje uvođenjem ISO standarda, koji potvrđuju poslovnu usmjerenost na upravljanje kvalitetom i upravljanje zaštitom okoliša. Navode se značajke i struktura hotela kao poslovne jedinice te specifičnosti upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću. Provedeno je istraživanje putem dubinskog intervjua koje pokazuje kako je ispunjenje ISO standarda utjecalo na poslovanje hotelskog poduzeća. Na kraju je dan osvrt na diplomski rad u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)