Pregled bibliografske jedinice broj: 844332
Management i poduzetništvo. 1.000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća
Management i poduzetništvo. 1.000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća // Management i poduzetništvo. 1.000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća / Vajić, Ivan ; Andrašec, Marijan ; Ban, Vladimir ; Godtfredsen, Lawrence ; Kuvačić, Nikola ; Maleš, Smiljka (ur.).
Zagreb: Centar za poduzetništvo Zagreb ; Mladost, 1994. str. 303-328
CROSBI ID: 844332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Management i poduzetništvo. 1.000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća
(Managament and marketing 1.000 programs of investments for small and middle companies)
Autori
Knezić, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Management i poduzetništvo. 1.000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća
Urednik/ci
Vajić, Ivan ; Andrašec, Marijan ; Ban, Vladimir ; Godtfredsen, Lawrence ; Kuvačić, Nikola ; Maleš, Smiljka
Izdavač
Centar za poduzetništvo Zagreb ; Mladost
Grad
Zagreb
Godina
1994
Raspon stranica
303-328
ISBN
953-96161-0-7
Ključne riječi
biznis-plan, financije, informacijska tehnologija, inovacije, javna poduzeća, kvaliteta, ljudski resursi, mala i srednja poduzeća, marketing, organizacija, tekstil
(business-plan, financy, information technology, inovation, public companies, quality, human resources, small and medium companies, marketing, textile)
Sažetak
Međunarodnim izdavačkim projektom pod nazivom "Management i poduzetništvo. 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća" široj se javnosti i čitateljstvu na jednostavan, pregledan i sadržajan način podastiru rezultati istoimenog međunarodnog istraživanja. Knjigom se obuhvaćaju rezultati istraživanja ukupnosti ekonomskih, tehničko-tehnoloških, biotehničkih, socijalnih, političkih i ekoloških elemenata i sveza među njima, čime je utvrđen i okvir samog projekta. Unapređivanjem teorijske osnovice poduzetništva (analizom vlastite empirije i iskustava razvijenih zemalja), te njenim implementiranjem (kroz istraživačke i edukativne procese) doprinosi se stvaranju povoljne poduzetničke klime i okruženja. Osobito se to odnosi na razinu državne administracije, koja bitno utječe na poduzetničke uspjehe, ali i na mala i srednja privatna poduzeća, kao i javna poduzeća. Knjiga treba na spoznajnoj i empirijskoj razini doprinijeti stvaranju kritične mase saznanja koja omogućava: 1. oblikovanje suvremene upravljačke koncepcije, strategije i politike razvitka hrvatskog gospodarstva na razini cjeline, na razini regija/županija, odnosno na razini gospodarskih subjekata ; 2. implementaciju definiranih rješenja u hrvatsku gospodarsku politiku, uz definiranje nužnih kontrolnih točaka sustavnog monitoringa ; 3. neprekidno istraživanje promjenjivih uvjeta okruženja, bitnih za oblikovanje ciljeva, zadataka i poslovnog instrumentarija gospodarskih subjekata. Temeljni cilj istraživanja je postavljen u smislu definiranja koncepcije, strategije i politike razvitka poduzetništva i menadžmenta u Republici Hrvatskoj, odnosno razvijanja aplikativnih rješenja/programa ulaganja na razini obrtništva, malih i srednjih poduzeća. Kao sastavni dio projekta na razini idejnih rješenja te biznis-planova priređeno je 1000 programa ulaganja (posebno za mala i srednja poduzeća, a prema kriterijima Svjetske banke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija
POVEZANOST RADA