Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 844200

Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku - uspijevamo li ih zadovoljiti?


Petr Balog, Kornelija; Gašo, Gordana
Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku - uspijevamo li ih zadovoljiti? // Libellarium, 9 (2016), 1; 1-20 doi:10.15291/libellarium.v9i1.243 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 844200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku - uspijevamo li ih zadovoljiti?
(User- satisfaction survey in the Faculty of Humanities and Social Sciences Library – do we manage to satisfy?)

Autori
Petr Balog, Kornelija ; Gašo, Gordana

Izvornik
Libellarium (1846-8527) 9 (2016), 1; 1-20

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Filozofski fakultet Osijek; istraživanje zadovoljstva; kvaliteta poslovanja; visokoškolske knjižnice
(academic libraries; Faculty of Humanities and Social Sciences; performance quality; satisfaction survey)

Sažetak
Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku svojim je poslovanjem i strateškim dokumentima jasno naglasila svoju orijentaciju na unapređivanje kvalitete svoga poslovanja. S tim u vezi obvezala se i na kontinuirano istraživanje zadovoljstva svojih korisnika koje se provodi svake tri godine. U ovom se radu prikazuju usporedni rezultati istraživanja zadovoljstva korisnika Knjižnicom Filozofskog fakulteta u Osijeku provedenih u ak. god. 2009./2010. i 2012./2013. Rezultati pokazuju kako Knjižnica uspijeva održati razinu zadovoljstva svojih korisnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Gordana Gašo (autor)

Avatar Url Kornelija Petr Balog (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Petr Balog, Kornelija; Gašo, Gordana
Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku - uspijevamo li ih zadovoljiti? // Libellarium, 9 (2016), 1; 1-20 doi:10.15291/libellarium.v9i1.243 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Petr Balog, K. & Gašo, G. (2016) Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku - uspijevamo li ih zadovoljiti?. Libellarium, 9 (1), 1-20 doi:10.15291/libellarium.v9i1.243.
@article{article, author = {Petr Balog, Kornelija and Ga\v{s}o, Gordana}, year = {2016}, pages = {1-20}, DOI = {10.15291/libellarium.v9i1.243}, keywords = {Filozofski fakultet Osijek, istra\v{z}ivanje zadovoljstva, kvaliteta poslovanja, visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice}, journal = {Libellarium}, doi = {10.15291/libellarium.v9i1.243}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1846-8527}, title = {Istra\v{z}ivanje zadovoljstva korisnika u knji\v{z}nici Filozofskog fakulteta u Osijeku - uspijevamo li ih zadovoljiti?}, keyword = {Filozofski fakultet Osijek, istra\v{z}ivanje zadovoljstva, kvaliteta poslovanja, visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice} }
@article{article, author = {Petr Balog, Kornelija and Ga\v{s}o, Gordana}, year = {2016}, pages = {1-20}, DOI = {10.15291/libellarium.v9i1.243}, keywords = {academic libraries, Faculty of Humanities and Social Sciences, performance quality, satisfaction survey}, journal = {Libellarium}, doi = {10.15291/libellarium.v9i1.243}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1846-8527}, title = {User- satisfaction survey in the Faculty of Humanities and Social Sciences Library – do we manage to satisfy?}, keyword = {academic libraries, Faculty of Humanities and Social Sciences, performance quality, satisfaction survey} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO
  • DOAJ, ERIH PLUS


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font