Pregled bibliografske jedinice broj: 844200
Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku - uspijevamo li ih zadovoljiti?
Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku - uspijevamo li ih zadovoljiti? // Libellarium, 9 (2016), 1; 1-20 doi:10.15291/libellarium.v9i1.243 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 844200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku - uspijevamo li ih zadovoljiti?
(User- satisfaction survey in the Faculty of Humanities and Social Sciences Library – do we manage to satisfy?)
Autori
Petr Balog, Kornelija ; Gašo, Gordana
Izvornik
Libellarium (1846-8527) 9
(2016), 1;
1-20
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Filozofski fakultet Osijek; istraživanje zadovoljstva; kvaliteta poslovanja; visokoškolske knjižnice
(academic libraries; Faculty of Humanities and Social Sciences; performance quality; satisfaction survey)
Sažetak
Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku svojim je poslovanjem i strateškim dokumentima jasno naglasila svoju orijentaciju na unapređivanje kvalitete svoga poslovanja. S tim u vezi obvezala se i na kontinuirano istraživanje zadovoljstva svojih korisnika koje se provodi svake tri godine. U ovom se radu prikazuju usporedni rezultati istraživanja zadovoljstva korisnika Knjižnicom Filozofskog fakulteta u Osijeku provedenih u ak. god. 2009./2010. i 2012./2013. Rezultati pokazuju kako Knjižnica uspijeva održati razinu zadovoljstva svojih korisnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO
- DOAJ, ERIH PLUS