Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 844015

Upravljanje znanjem pri priznavanju i vrednovanju neformalnog i informalnog učenja


Balković, Mislav
Upravljanje znanjem pri priznavanju i vrednovanju neformalnog i informalnog učenja, 2016., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 844015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje znanjem pri priznavanju i vrednovanju neformalnog i informalnog učenja
(Knowledge management within recognition and validation of non-formal and informal learning)

Autori
Balković, Mislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
05.09

Godina
2016

Stranica
415

Mentor
Šimović, Vladimir ; Dželalija, Mile

Ključne riječi
Vrednovanje neformalnog i informalnog učenja ; koncept jednake vrijednosti ; upravljanje znanjem
(Recognition of prior learning ; RPL ; Validation of non-formal and informal learning ; VNFIL ; equal value ; knowledge management)

Sažetak
Ovaj rad nastao je u okviru razvoja sustava kvalifikacija u Republici Hrvatskoj unutar kojeg do danas nije osmišljen niti implementiran podsustav priznavanja i vrednovanja neformalnog i informalnog učenja. Njega bi prema preporuci Vijeća Europske unije članice EU trebale uvesti do 2018 godine i to slijedeći koncept „jednake vrijednosti“ kvalifikacija stečenih vrednovanjem s onima stečenim u formalnom obrazovanju. Model sustava upravljanja znanjem pri vrednovanju neformalnog i informalnog učenja temelji se na provedbi deset izvornih znanstvenih istraživanja koja su obuhvatila više od 2000 ispitanika i ključne dionike. Kao rezultat istraživanja i proučavanja svjetskih praksi i EU preporuka razvijeni su elementi modela koji predstavljaju izvorni znanstveni doprinos u polju informacijskih i komunikacijskih znanosti. Razrađeni su i opisani elementi organizacijskog i upravljačkog modela uspostave sustava, uz stavljanje naglaska na pitanja poput provedbe provjere znanja, nužnih kadrovskih uvjeta te korištenja ishoda učenja i standarda propisanih unutar registara HKO. Kao potpora uspostavi sustava dizajniran je i model informacijskog sustava i to tako da njegov model podataka bude usklađen sa informacijskim zahtjevima koji proizlaze iz opisa elemenata modela sustava upravljanja znanjem, da može koristiti adekvatne sustave šifriranja kako bi dao podlogu uklapanja u druge relevantne sustave, da dio informacija koje prikuplja mogu poslužiti kao temeljni registar vrednovanih čestica znanja te da prepoznaje moderne koncepte interoperabilnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vladimir Šimović (mentor)

Avatar Url Mile Dželalija (mentor)

Avatar Url Mislav Balković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Balković, Mislav
Upravljanje znanjem pri priznavanju i vrednovanju neformalnog i informalnog učenja, 2016., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Balković, M. (2016) 'Upravljanje znanjem pri priznavanju i vrednovanju neformalnog i informalnog učenja', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Balkovi\'{c}, Mislav}, year = {2016}, pages = {415}, keywords = {Vrednovanje neformalnog i informalnog u\v{c}enja, koncept jednake vrijednosti, upravljanje znanjem}, title = {Upravljanje znanjem pri priznavanju i vrednovanju neformalnog i informalnog u\v{c}enja}, keyword = {Vrednovanje neformalnog i informalnog u\v{c}enja, koncept jednake vrijednosti, upravljanje znanjem}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Balkovi\'{c}, Mislav}, year = {2016}, pages = {415}, keywords = {Recognition of prior learning, RPL, Validation of non-formal and informal learning, VNFIL, equal value, knowledge management}, title = {Knowledge management within recognition and validation of non-formal and informal learning}, keyword = {Recognition of prior learning, RPL, Validation of non-formal and informal learning, VNFIL, equal value, knowledge management}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font