Pregled bibliografske jedinice broj: 843954
Faktori motivacije za tjelesno vježbanje studentica učiteljskog studija
Faktori motivacije za tjelesno vježbanje studentica učiteljskog studija // Suvremena psihologija, 18 (2015), 1; 99-107 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 843954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Faktori motivacije za tjelesno vježbanje studentica učiteljskog studija
(Factors of motivation for physical training of students of teachers university)
Autori
Jenko Miholić, Srna ; Lorger, Marija ; Vuljanić, Ana
Izvornik
Suvremena psihologija (1331-9264) 18
(2015), 1;
99-107
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
faktorska analiza ; motivi za tjelesno vježbanje ; pouzdanost ; studenti ; upitnik
(factor analysis ; motives for physical exercise ; reliability ; students ; questionnaire)
Sažetak
Na uzorku od 195 redovitih studentica dodiplomskog studija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu izvršeno je istraživanje motivacije za tjelesno vježbanje upitnikom The Motives for Physical Activity Measure – Revised, MPAM-R (Ryan, Frederick, Lepes, Rubio i Sheldon, 1997) u svrhu definiranja faktora motivacije i provjere metrijskih karakteristika upitnika. Prema teorijskim očekivanjima autora upitnika izlučeno je pet faktora, od kojih su tri faktora bila pogodna za interpretaciju pa prema tome nije potvrđen originalni konstrukt upitnika od pet faktora. Motivacijska struktura na ovom uzorku definirana je s tri faktora motivacije koji se odnose na vježbanje radi izazova i uživanja, vježbanja radi tjelesnog izgleda i vježbanja radi druženja s prijateljima. Rezultati analize metrijskih karakteristika upitnika pokazuju prihvatljive metrijske karakteristike i da omogućuje pouzdanu procjenu trovrsne motivacije za tjelesno vježbanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- PsychINFO
- Social Services Abstracts