Pregled bibliografske jedinice broj: 843879
Marketing atributi vina kao podloga razvoju vinskih cesta
Marketing atributi vina kao podloga razvoju vinskih cesta // Zbornik radova 51. hrvatski i 11. međunarodni simpozij agronoma / Pospišil, M. (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 97-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 843879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing atributi vina kao podloga razvoju vinskih cesta
(Marketing attributes of wine as background for wine road development)
Autori
Ilak Peršurić, Anita Silvana ; Radeka Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 51. hrvatski i 11. međunarodni simpozij agronoma
/ Pospišil, M. - Zagreb : Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 97-101
ISBN
978-953-7878-50-4
Skup
51. hrvatski i 11. međunarodni simpozij agronoma
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 15.02.2016. - 18.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Vinski turizam; vinske ceste; vinski itenereri; Malvazija istarska.
(Wine tourism; wine roads; wine itenerers; Istrian Malvasia.)
Sažetak
Istra kao destinacija vinskog turizma do sada ima sedam vinskih cesta na kojima se nude kvalitetna autohtona vina. Daljnji razvoj traži nove turističke sadržaje koji će povećati atraktivnost vinske destinacije i potaknuti turističke dolaske. Stoga su u okviru IPA/EFRR projekta Malvasia TourIstra (2014.-2015.) izvedena terenska istraživanja o ponašanju potrošača vina u vinarijama i njihovim željama i potrebama prema kojima su osmišljeni novi inovativni oblici turističkih sadržaja tzv. turistički (vinski) itinereri. Identificirali smo četiri skupine potrošača u odnosu na preferirani tip vina prema kojima smo izradili četiri nove vinske ceste. U nalazu istraživanja dvije trećine potrošača kupuje vino direktno od proizvođača i ubuduće će kupovati na vinskoj cesti. U godinu dana nakon što je izrađena mobilna internet aplikacija novih vinskih cesta (interaktivna karta) koristilo je ju više od pet tisuća posjetilaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Projekti:
147-1470497-0555 - Valorizacija resursa vinove loze (Vitis sp.) i banka gena (Peršurić, Đordano, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč
Profili:
Sanja Radeka
(autor)