Pregled bibliografske jedinice broj: 84366
Značenje logističke i informatičke podrške novim strategijama u prodaji proizvoda široke potrošnje
Značenje logističke i informatičke podrške novim strategijama u prodaji proizvoda široke potrošnje // Poslovna logistika u suvremenom managementu / Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2001. str. 25 - 25 (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 84366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značenje logističke i informatičke podrške novim strategijama u prodaji proizvoda široke potrošnje
(The Importance of Computer Assisted Logistic Support to New Strategies in the Sales of Consumer Goods)
Autori
Brčić-Stipčević, Vesna ; Strugar, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom managementu
/ Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2001, 25 - 25
Skup
Prvi znanstveni kolokvij
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 19.04.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
-
Sažetak
Svjedoci smo potpuno nove ekonomije i potpuno novih pravila ponašanja koje rezultira konkurentnošću poduzeća, odnosno cijelih nacionalnih ekonomija na globalnom tržištu. Tko želi iskoristiti prilike koje se nude na tržištu mora uvažavati nova pravila ponašanja. Hipoteza ovog rada je da se danas ne može više konkurirati samo kvalitetnim proizvodom nego se konkurentnost krije u načinu upravljanja poslovnim procesima fizičke distribucije s ciljem minimiziranja ukupnih troškova uz najbolju moguću uslugu. Uspješne kompanije koje djeluju na svjetskom tržištu uvažavaju sljedeće promjene u distribuciji: 1. Poseban naglasak daje se sniženju troškova 2. Sve se više koriste vanjske usluge i dolazi do strateškog udruživanja s kompanijama specijaliziranim za pojedine usluge 3. Izrazito je povećana važnost krajnjih posrednika u kanalima distribucije 4. Značajno je povećanje udjela elektroničkog trgovanja u ukupnoj prodaji proizvoda široke potrošnje 5. Postoji spoznaja o važnosti distribucije za nacionalne ekonomije 6. Uvažavaju se načela očuvanja okoliša, odnosno provođenje tzv. održivog razvoja i stvaranje pozitivnog stava okoline u odnosu na kompanije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija