Pregled bibliografske jedinice broj: 843546
Dizajn nastave kemije i stilovi učenja kao sinergijski prekursori uspješnosti
Dizajn nastave kemije i stilovi učenja kao sinergijski prekursori uspješnosti // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije), 1 (2013), 119-130 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 843546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dizajn nastave kemije i stilovi učenja kao sinergijski prekursori uspješnosti
(Design of Chemistry Classes and Learning Styles as Synergistic Precursors of Success?)
Autori
Ožić, Mia ; Vladušić, Roko ; Stričević, Nina
Izvornik
Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije) (1847-6899) 1
(2013);
119-130
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
stilovi učenja; nastava kemije; e-učenje; tradicionalna nastava.
(learning styles; Chemistry classes; e-learning; traditional classes.)
Sažetak
U radu smo ponudili teorijski pregled stilova učenja. Posebnu smo pažnju usmjerili Kolbovoj teoriji ciklusa iskustvenog učenja. Njegov ciklus učenja dopunili su Peter Honey i Alan Mumford definirajući četiri stila: aktivisti, mislioci, teoretičari i pragmatičari. Koristeći se njihovim testom, a provodeći istraživanje s učenicima osmih razreda osnovne škole Spinut u Splitu, pokušali smo ustvrditi postoji li povezanost između stila učenja i specifično oblikovanog odabranog kemijskog nastavnog sadržaja isporučenog sustavom za e-učenje Moodle s jedne strane i tradicionalne nastave s druge strane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija