Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 843546

Dizajn nastave kemije i stilovi učenja kao sinergijski prekursori uspješnosti


Ožić, Mia; Vladušić, Roko; Stričević, Nina
Dizajn nastave kemije i stilovi učenja kao sinergijski prekursori uspješnosti // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije), 1 (2013), 119-130 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 843546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dizajn nastave kemije i stilovi učenja kao sinergijski prekursori uspješnosti
(Design of Chemistry Classes and Learning Styles as Synergistic Precursors of Success?)

Autori
Ožić, Mia ; Vladušić, Roko ; Stričević, Nina

Izvornik
Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije) (1847-6899) 1 (2013); 119-130

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
stilovi učenja; nastava kemije; e-učenje; tradicionalna nastava.
(learning styles; Chemistry classes; e-learning; traditional classes.)

Sažetak
U radu smo ponudili teorijski pregled stilova učenja. Posebnu smo pažnju usmjerili Kolbovoj teoriji ciklusa iskustvenog učenja. Njegov ciklus učenja dopunili su Peter Honey i Alan Mumford definirajući četiri stila: aktivisti, mislioci, teoretičari i pragmatičari. Koristeći se njihovim testom, a provodeći istraživanje s učenicima osmih razreda osnovne škole Spinut u Splitu, pokušali smo ustvrditi postoji li povezanost između stila učenja i specifično oblikovanog odabranog kemijskog nastavnog sadržaja isporučenog sustavom za e-učenje Moodle s jedne strane i tradicionalne nastave s druge strane.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Roko Vladušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ožić, Mia; Vladušić, Roko; Stričević, Nina
Dizajn nastave kemije i stilovi učenja kao sinergijski prekursori uspješnosti // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije), 1 (2013), 119-130 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Ožić, M., Vladušić, R. & Stričević, N. (2013) Dizajn nastave kemije i stilovi učenja kao sinergijski prekursori uspješnosti. Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije), 1, 119-130.
@article{article, author = {O\v{z}i\'{c}, Mia and Vladu\v{s}i\'{c}, Roko and Stri\v{c}evi\'{c}, Nina}, year = {2013}, pages = {119-130}, keywords = {stilovi u\v{c}enja, nastava kemije, e-u\v{c}enje, tradicionalna nastava.}, journal = {Zbornik radova (Dani osnovne \v{s}kole Splitsko-dalmatinske \v{z}upanije)}, volume = {1}, issn = {1847-6899}, title = {Dizajn nastave kemije i stilovi u\v{c}enja kao sinergijski prekursori uspje\v{s}nosti}, keyword = {stilovi u\v{c}enja, nastava kemije, e-u\v{c}enje, tradicionalna nastava.} }
@article{article, author = {O\v{z}i\'{c}, Mia and Vladu\v{s}i\'{c}, Roko and Stri\v{c}evi\'{c}, Nina}, year = {2013}, pages = {119-130}, keywords = {learning styles, Chemistry classes, e-learning, traditional classes.}, journal = {Zbornik radova (Dani osnovne \v{s}kole Splitsko-dalmatinske \v{z}upanije)}, volume = {1}, issn = {1847-6899}, title = {Design of Chemistry Classes and Learning Styles as Synergistic Precursors of Success?}, keyword = {learning styles, Chemistry classes, e-learning, traditional classes.} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font