Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 843490

Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja?


Vladušić, Roko; Ožić, Mia; Stankov, Slavomir
Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja? // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije), 1 (2013), 63-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 843490 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja?
(Can the sequential approach to teaching and learning about teaching topic "Alcohols" in Moodle enviroment be a quality substitute to the traditional chemistry teaching process?)

Autori
Vladušić, Roko ; Ožić, Mia ; Stankov, Slavomir

Izvornik
Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije) (1847-6899) 1 (2013); 63-74

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
sekvencijalni pristup učenju; hibridna nastava kemije; Moodle; nastavna tema „Alkoholi“.
(sequential approach to teaching process; hybrid model of teaching chemistry; Moodle; teaching topic “Alcohols”.)

Sažetak
Cilj istraživanja čije smo rezultate prikazali u ovom radu bio je ustvrditi je li poučavanje i učenje kemijskih sadržaja nastavne teme „Alkoholi“ u okviru CMS-a Moodle efikasno poput poučavanja i učenja u okviru tradicionalne nastave. Istraživanje je provedeno u OŠ Spinut i na PMF-u u Splitu. Proveli smo eksperiment s paralelnim grupama: kontrolna skupina poučavana je na tradicionalan način, a eksperimentalna je poučavana uz pomoć sustava e-učenja. Od 71 učenika 8. razrednog odjeljenja koji su sudjelovali u istraživanju 35 ih je bilo izloženo eksperimentalnom tretmanu. Obradom rezultata završnog testa ustvrđeno je da ne postoji statistički značajna razlika u postignućima učenja između grupa. Takvi rezultati ukazuju da sekvencijalno organiziran pristup obradi nastavne teme „Alkoholi“ u okviru sustava za e-učenje Moodle ima potencijale koje je moguće iskoristiti i u redovnoj nastavi kemije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija

Napomena
Zbornik radova



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Roko Vladušić (autor)

Avatar Url Slavomir Stankov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vladušić, Roko; Ožić, Mia; Stankov, Slavomir
Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja? // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije), 1 (2013), 63-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Vladušić, R., Ožić, M. & Stankov, S. (2013) Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja?. Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije), 1, 63-74.
@article{article, author = {Vladu\v{s}i\'{c}, Roko and O\v{z}i\'{c}, Mia and Stankov, Slavomir}, year = {2013}, pages = {63-74}, keywords = {sekvencijalni pristup u\v{c}enju, hibridna nastava kemije, Moodle, nastavna tema „Alkoholi“.}, journal = {Zbornik radova (Dani osnovne \v{s}kole Splitsko-dalmatinske \v{z}upanije)}, volume = {1}, issn = {1847-6899}, title = {Mo\v{z}e li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom pou\v{c}avanju istog sadr\v{z}aja?}, keyword = {sekvencijalni pristup u\v{c}enju, hibridna nastava kemije, Moodle, nastavna tema „Alkoholi“.} }
@article{article, author = {Vladu\v{s}i\'{c}, Roko and O\v{z}i\'{c}, Mia and Stankov, Slavomir}, year = {2013}, pages = {63-74}, keywords = {sequential approach to teaching process, hybrid model of teaching chemistry, Moodle, teaching topic “Alcohols”.}, journal = {Zbornik radova (Dani osnovne \v{s}kole Splitsko-dalmatinske \v{z}upanije)}, volume = {1}, issn = {1847-6899}, title = {Can the sequential approach to teaching and learning about teaching topic "Alcohols" in Moodle enviroment be a quality substitute to the traditional chemistry teaching process?}, keyword = {sequential approach to teaching process, hybrid model of teaching chemistry, Moodle, teaching topic “Alcohols”.} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font