Pregled bibliografske jedinice broj: 843490
Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja?
Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja? // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije), 1 (2013), 63-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 843490 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja?
(Can the sequential approach to teaching and learning about teaching topic "Alcohols" in Moodle enviroment be a quality substitute to the traditional chemistry teaching process?)
Autori
Vladušić, Roko ; Ožić, Mia ; Stankov, Slavomir
Izvornik
Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije) (1847-6899) 1
(2013);
63-74
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
sekvencijalni pristup učenju; hibridna nastava kemije; Moodle; nastavna tema „Alkoholi“.
(sequential approach to teaching process; hybrid model of teaching chemistry; Moodle; teaching topic “Alcohols”.)
Sažetak
Cilj istraživanja čije smo rezultate prikazali u ovom radu bio je ustvrditi je li poučavanje i učenje kemijskih sadržaja nastavne teme „Alkoholi“ u okviru CMS-a Moodle efikasno poput poučavanja i učenja u okviru tradicionalne nastave. Istraživanje je provedeno u OŠ Spinut i na PMF-u u Splitu. Proveli smo eksperiment s paralelnim grupama: kontrolna skupina poučavana je na tradicionalan način, a eksperimentalna je poučavana uz pomoć sustava e-učenja. Od 71 učenika 8. razrednog odjeljenja koji su sudjelovali u istraživanju 35 ih je bilo izloženo eksperimentalnom tretmanu. Obradom rezultata završnog testa ustvrđeno je da ne postoji statistički značajna razlika u postignućima učenja između grupa. Takvi rezultati ukazuju da sekvencijalno organiziran pristup obradi nastavne teme „Alkoholi“ u okviru sustava za e-učenje Moodle ima potencijale koje je moguće iskoristiti i u redovnoj nastavi kemije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija
Napomena
Zbornik radova
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split