Pregled bibliografske jedinice broj: 843421
Razina tjelesne aktivnosti učenika i učenica od 1. do 4. razreda
Razina tjelesne aktivnosti učenika i učenica od 1. do 4. razreda // Kinesiological Education in the Future / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 91-95 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 843421 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razina tjelesne aktivnosti učenika i učenica od 1. do 4. razreda
(Physical activity level of pupils from first to fourth grade)
Autori
Hraski, Marijana ; Kunješić Sušilović, Mateja ; Nikolić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Kinesiological Education in the Future
/ Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 91-95
ISBN
978-953-8115-14-1
Skup
11th International Balkan Education and Science Conference
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
indeks kućanskih poslova; indeks slobodnog vremena; indeks sporta; primarna edukacija; ukupna TA
(index of housework; free time index; sport index; primary education; total PA)
Sažetak
Cilj ovog transverzalnog istraživanja je utvrditi razinu tjelesne aktivnosti (TA) djece primarne edukacije. Odnosno, prvi cilj je utvrditi trend razvoja TA od prvog do četvrtog razreda, dok je drugi cilj utvrditi razlike u TA po spolu. U istraživanju je ukupno sudjelovalo 96 učenika oba spola (1. razred 20 učenika, 2. razred 24 učenika, 3. razred 26 učenika, 4. razred 26 učenika). Razina tjelesne aktivnosti utvrđena je pomoću Felsova upitnika. Za sve varijable izračunati su deskriptivni pokazatelji, trend razine tjelesne aktivnosti utvrđen je pomoću polinomijalne regresijske analize, dok su razlike po spolu dobivene univarijatnom analizom varijance (ANOVA). Rezultati polinomijalne regresijske analize pokazuju da se ukupna razina (r=0, 36) TA povećava tijekom godina, kao i u indeksu kućanskih poslova (r=0, 22) i indeksu slobodnog vremena (r=0, 29) dok u indeksu sporta nema značajnog povećanja TA u razdoblju od 1. do 4. razreda. Rezultati ANOVA-e ukazuju na postojanje statistički značajne razlike samo u indeksu sporta (p=0, 00). Na osnovu dobivenih rezultata može se zaključiti da se razina TA povećava sa godinama starosti, te da su dječaci više uključeni u sportske aktivnosti od djevojčica.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb