Pregled bibliografske jedinice broj: 843419
Razlike u pokazateljima motivacije za vježbanje na nastavi kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole
Razlike u pokazateljima motivacije za vježbanje na nastavi kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole // Kinesiological education in the future / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 62-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 843419 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u pokazateljima motivacije za vježbanje na nastavi kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole
(Differences in rates of motivation for exercise at physical education class among female students in higher grades of elementary school)
Autori
Lorger, Marija ; Kunješić Sušilović, Mateja ; Baća, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kinesiological education in the future
/ Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 62-69
ISBN
978-953-8115-14-1
Skup
11TH INTERNATIONAL BALKAN EDUCATION AND SCIENCE CONFERENCE
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motivacija za vježbanje; nastavni proces; tjelesno vježbanje; upitnik
(motivation for exercise; the teaching process; physical exercise; questionnaire)
Sažetak
Cilj rada bio je utvrditi moguće razlike u dimenzijama motivacije za tjelesno vježbanje tijekom nastave kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole. Uzorak sudionica u istraživanju činilo je 446 učenica dvaju zagrebačkih osnovnih škola. Istraživanje motivacijske strukture učenica provedeno je pomoću Upitnika za procjenu razloga za tjelesno vježbanje. Uz deskriptivnu statistiku za iskazivanje pokazatelja razlike među učenicama korištena je multivarijatna analiza varijance (MANOVA). Dobiveni rezultati pokazali su da se učenice petog razreda u pokazateljima motivacije za vježbanje razlikuju na samoj granici značajnosti (p=0, 05) i to u dimenzijama estetskog doživljaja vježbanja i socijalnom iskustvu tijekom vježbanja. Iste dimenzije koje čine razliku potvrđene su i kod učenica šestih razreda samo na višoj razini značajnosti (p=0, 00). Kod učenica sedmih razreda uočena je statistički značajna razlika u dimenzijama traženja uzbuđenja tijekom vježbanja, socijalnog iskustva i potrebe za kretanjem (p=0, 00), a značajne razlike u motivacijskoj strukturi tijekom vježbanja nisu potvrđene kod učenica osmih razreda (p=0, 28). Dobiveni rezultati pokazuju da su najveće razlike uočene kod učenica sedmih razreda (3 dimenzije) dok značajne razlike nisu nađene kod učenica osmih razreda.
Izvorni jezik
Engleski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb