Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 843419

Razlike u pokazateljima motivacije za vježbanje na nastavi kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole


Lorger, Marija; Kunješić Sušilović, Mateja; Baća, Martina
Razlike u pokazateljima motivacije za vježbanje na nastavi kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole // Kinesiological education in the future / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 62-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 843419 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u pokazateljima motivacije za vježbanje na nastavi kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole
(Differences in rates of motivation for exercise at physical education class among female students in higher grades of elementary school)

Autori
Lorger, Marija ; Kunješić Sušilović, Mateja ; Baća, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kinesiological education in the future / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 62-69

ISBN
978-953-8115-14-1

Skup
11TH INTERNATIONAL BALKAN EDUCATION AND SCIENCE CONFERENCE

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
motivacija za vježbanje; nastavni proces; tjelesno vježbanje; upitnik
(motivation for exercise; the teaching process; physical exercise; questionnaire)

Sažetak
Cilj rada bio je utvrditi moguće razlike u dimenzijama motivacije za tjelesno vježbanje tijekom nastave kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole. Uzorak sudionica u istraživanju činilo je 446 učenica dvaju zagrebačkih osnovnih škola. Istraživanje motivacijske strukture učenica provedeno je pomoću Upitnika za procjenu razloga za tjelesno vježbanje. Uz deskriptivnu statistiku za iskazivanje pokazatelja razlike među učenicama korištena je multivarijatna analiza varijance (MANOVA). Dobiveni rezultati pokazali su da se učenice petog razreda u pokazateljima motivacije za vježbanje razlikuju na samoj granici značajnosti (p=0, 05) i to u dimenzijama estetskog doživljaja vježbanja i socijalnom iskustvu tijekom vježbanja. Iste dimenzije koje čine razliku potvrđene su i kod učenica šestih razreda samo na višoj razini značajnosti (p=0, 00). Kod učenica sedmih razreda uočena je statistički značajna razlika u dimenzijama traženja uzbuđenja tijekom vježbanja, socijalnog iskustva i potrebe za kretanjem (p=0, 00), a značajne razlike u motivacijskoj strukturi tijekom vježbanja nisu potvrđene kod učenica osmih razreda (p=0, 28). Dobiveni rezultati pokazuju da su najveće razlike uočene kod učenica sedmih razreda (3 dimenzije) dok značajne razlike nisu nađene kod učenica osmih razreda.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Lorger, Marija; Kunješić Sušilović, Mateja; Baća, Martina
Razlike u pokazateljima motivacije za vježbanje na nastavi kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole // Kinesiological education in the future / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 62-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lorger, M., Kunješić Sušilović, M. & Baća, M. (2016) Razlike u pokazateljima motivacije za vježbanje na nastavi kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole. U: Prskalo, I., Badrić, M. & Horvat, V. (ur.)Kinesiological education in the future.
@article{article, author = {Lorger, Marija and Kunje\v{s}i\'{c} Su\v{s}ilovi\'{c}, Mateja and Ba\'{c}a, Martina}, year = {2016}, pages = {62-69}, keywords = {motivacija za vje\v{z}banje, nastavni proces, tjelesno vje\v{z}banje, upitnik}, isbn = {978-953-8115-14-1}, title = {Razlike u pokazateljima motivacije za vje\v{z}banje na nastavi kineziolo\v{s}ke kulture kod u\v{c}enica vi\v{s}ih razreda osnovne \v{s}kole}, keyword = {motivacija za vje\v{z}banje, nastavni proces, tjelesno vje\v{z}banje, upitnik}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lorger, Marija and Kunje\v{s}i\'{c} Su\v{s}ilovi\'{c}, Mateja and Ba\'{c}a, Martina}, year = {2016}, pages = {62-69}, keywords = {motivation for exercise, the teaching process, physical exercise, questionnaire}, isbn = {978-953-8115-14-1}, title = {Differences in rates of motivation for exercise at physical education class among female students in higher grades of elementary school}, keyword = {motivation for exercise, the teaching process, physical exercise, questionnaire}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font