Pregled bibliografske jedinice broj: 843296
Uloga reklama u životima djece viših razreda osnovne škole
Uloga reklama u životima djece viših razreda osnovne škole, 2016., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 843296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga reklama u životima djece viših razreda osnovne škole
(The role of advertising in the lives of children in upper classes in primary school)
Autori
Erić, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2016
Stranica
60
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Ciboci, Lana
Ključne riječi
reklame; utjecaj; djeca; osnovna škola
(advertisements; influence; children; primary school)
Sažetak
Mediji imaju velik utjecaj na čitavu populaciju, no taj je utjecaj najsnažniji na djecu koja medije koriste od najranije dobi. Marketinški stručnjaci znaju da današnja djeca predstavljaju odrasle potrošače. U ranoj se dobi razvija odanost određenoj marci proizvoda koja se nastavlja u odrasloj dobi. Tema ovog diplomskog rada je utjecaj reklama na djecu. U prvom dijelu rada obradit će se odnos djece i medija te kolika je njihova uloga i utjecaj u životu djece. Definirat će se i što su to reklame, njihov razvoj te kako reklame utječu na djecu. Drugi dio diplomskog rada je istraživački dio kojim će se nastojati analizirati uloga reklama u dječjim životima te njihov utjecaj na djecu. U istraživanju je sudjelovalo 117 djece u višim razredima osnovne škole. Istraživanjem su analizirane njihove navike korištenja medija, kako doživljavaju reklame i koliki je utjecaj reklama na djecu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija