Pregled bibliografske jedinice broj: 843295
Use of the websites and new media tools: Example of advertising agencies in Croatia
Use of the websites and new media tools: Example of advertising agencies in Croatia // Dubrovački medijski dani / Dubrovnik Media Days
Dubrovnik, Hrvatska, 2013. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 843295 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Use of the websites and new media tools: Example of advertising agencies in Croatia
Autori
John, Romana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
Dubrovački medijski dani / Dubrovnik Media Days
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 11.10.2013. - 12.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
websites; new media; new tools; communication patterns; advertising; public relations
Sažetak
This study examines how Croatian advertising agencies use their websites and new media platforms (Facebook, YouTube ...) for communication and building long-term relationship with their audience
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti