Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 843289

Učinkovitost medijskog odgoja na primjeru edukacije o nasilnim sadržajima u medijima među učenicima šestih razreda


Adamović, Irina
Učinkovitost medijskog odgoja na primjeru edukacije o nasilnim sadržajima u medijima među učenicima šestih razreda, 2016., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 843289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinkovitost medijskog odgoja na primjeru edukacije o nasilnim sadržajima u medijima među učenicima šestih razreda
(The effectiveness of media education in the case of education about violent content in the media among students of sixth grade)

Autori
Adamović, Irina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2016

Stranica
62

Mentor
Labaš, Danijel

Neposredni voditelj
Ciboci, Lana

Ključne riječi
medijska pismenost; djeca; mediji; nasilni sadržaj
(media literacy; children; media; violent contents)

Sažetak
Medijska pismenost jedna je od najvažnijih pismenosti 21. stoljeća. Pod pojmom medijske pismenosti podrazumijevamo vještine i znanja koje korisnici medija stječu s ciljem sigurnog i odgovornog korištenja medija. U ovom se radu proučava važnost medijske pismenosti, njen razvoj te buduće prilike, ali i izazovi s kojima se suočava u današnje vrijeme. Istražuje se učinkovitost poučavanja mladih o medijskim sadržajima i način na koje medijsko opismenjavanje ima utjecaj na stavove o medijima i razumijevanju medijskih sadržaja. Istraživanje je provedeno među učenicima šestih razreda, a naglasak je stavljen na prikaz nasilnih sadržaja u medijima - u novinama, na televiziji i na internetu. Cilj rada bio je otkriti bi li sustavno poučavanje o medijskim sadržajima unutar službenog kurikuluma utjecalo na percepciju medija kod djece i mladih te ispitati stupanj zainteresiranosti za medijske sadržaje. Zaključci koji su predstavljeni temelje se na analizi teorijskog sadržaja iz prvog dijela rada i na rezultatima provedenih anketa analiziranih u drugom dijelu rada. Dobiveni rezultati potvrdili su postavljene hipoteze i pokazali kako poučavanje o medijima ima pozitivan utjecaj na razvoj kritičkog načina promišljanja o medijskim sadržajima kod mladih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Adamović, Irina
Učinkovitost medijskog odgoja na primjeru edukacije o nasilnim sadržajima u medijima među učenicima šestih razreda, 2016., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Adamović, I. (2016) 'Učinkovitost medijskog odgoja na primjeru edukacije o nasilnim sadržajima u medijima među učenicima šestih razreda', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Adamovi\'{c}, Irina}, year = {2016}, pages = {62}, keywords = {medijska pismenost, djeca, mediji, nasilni sadr\v{z}aj}, title = {U\v{c}inkovitost medijskog odgoja na primjeru edukacije o nasilnim sadr\v{z}ajima u medijima me\dju u\v{c}enicima \v{s}estih razreda}, keyword = {medijska pismenost, djeca, mediji, nasilni sadr\v{z}aj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Adamovi\'{c}, Irina}, year = {2016}, pages = {62}, keywords = {media literacy, children, media, violent contents}, title = {The effectiveness of media education in the case of education about violent content in the media among students of sixth grade}, keyword = {media literacy, children, media, violent contents}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font