Pregled bibliografske jedinice broj: 843289
Učinkovitost medijskog odgoja na primjeru edukacije o nasilnim sadržajima u medijima među učenicima šestih razreda
Učinkovitost medijskog odgoja na primjeru edukacije o nasilnim sadržajima u medijima među učenicima šestih razreda, 2016., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 843289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost medijskog odgoja na primjeru edukacije o nasilnim sadržajima u medijima među učenicima šestih razreda
(The effectiveness of media education in the case of education about violent content in the media among students of sixth grade)
Autori
Adamović, Irina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2016
Stranica
62
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Ciboci, Lana
Ključne riječi
medijska pismenost; djeca; mediji; nasilni sadržaj
(media literacy; children; media; violent contents)
Sažetak
Medijska pismenost jedna je od najvažnijih pismenosti 21. stoljeća. Pod pojmom medijske pismenosti podrazumijevamo vještine i znanja koje korisnici medija stječu s ciljem sigurnog i odgovornog korištenja medija. U ovom se radu proučava važnost medijske pismenosti, njen razvoj te buduće prilike, ali i izazovi s kojima se suočava u današnje vrijeme. Istražuje se učinkovitost poučavanja mladih o medijskim sadržajima i način na koje medijsko opismenjavanje ima utjecaj na stavove o medijima i razumijevanju medijskih sadržaja. Istraživanje je provedeno među učenicima šestih razreda, a naglasak je stavljen na prikaz nasilnih sadržaja u medijima - u novinama, na televiziji i na internetu. Cilj rada bio je otkriti bi li sustavno poučavanje o medijskim sadržajima unutar službenog kurikuluma utjecalo na percepciju medija kod djece i mladih te ispitati stupanj zainteresiranosti za medijske sadržaje. Zaključci koji su predstavljeni temelje se na analizi teorijskog sadržaja iz prvog dijela rada i na rezultatima provedenih anketa analiziranih u drugom dijelu rada. Dobiveni rezultati potvrdili su postavljene hipoteze i pokazali kako poučavanje o medijima ima pozitivan utjecaj na razvoj kritičkog načina promišljanja o medijskim sadržajima kod mladih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija