Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 843081

Strategija mentorskog rada


Slavić, Anđelka; Matić, Danijela
Strategija mentorskog rada // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj, str.1-392, svibanj; 249-259 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 843081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija mentorskog rada
(Mentoring strategy)

Autori
Slavić, Anđelka ; Matić, Danijela

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), Tematski broj, str.1-392, svibanj; 249-259

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; mentorski rad; stavovi učitelja; suvremene strategije nastave
(lifelong learning; mentoring; attitudes of teachers; modern teaching strategies)

Sažetak
Sažetak:Kada govorimo o obilježjima suvremene nastave, naglašavamo da je učenik u središtu nastavnog procesa (Matijević i Radovanović, 2011). Cilj poučavanja i učenja nije samo prenošenje i usvajanje sadržaja nego i osposobljavanje učenika za primjenu učinkovitih modela misaonog rada (Cindrić i sur., 2010). U traženju odgovora na pitanja koje su nastavne strategije učinkovite, kako znamo da su učinkovite i kako ih učitelji mogu primijeniti u nastavnom radu s ciljem poboljšanja učeničkih postignuća, moramo uzeti u obzir analize učinaka nastavnih strategija i tipove učenika u određenim situacijama i sadržajima. Marzano i sur. (2006) zaključuju da se u traženju tih odgovora učitelji trebaju oslanjati na svoje poznavanje učenika, svoj predmet i svoju situaciju kako bi sami otkrili učinkovite nastavne strategije. Mentorska nastava podrazumijeva pojačani samostalni rad učenika pod vodstvom i nadzorom mentora koji se može uspješno primjenjivati već u osnovnoj školi (Jones i sur., 2004). U OŠ don Lovre Katića u Solinu, ispitali smo stavove učitelja o strategiji mentorskog rada. Dobiveni rezultati pokazuju da učitelji procjenjuju mentorsku nastavu izuzetno važnom u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja i primjenjivom na svim razinama školovanja. Ipak, ukazuju da im za primjenu u svakodnevnom radu nedostaje znanja i vještina te upozoravaju na brojne objektivne prepreke za primjenu strategije mentorskog rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Anđelka Slavić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Slavić, Anđelka; Matić, Danijela
Strategija mentorskog rada // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj, str.1-392, svibanj; 249-259 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Slavić, A. & Matić, D. (2016) Strategija mentorskog rada. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (Tematski broj, str.1-392, svibanj), 249-259.
@article{article, author = {Slavi\'{c}, An\djelka and Mati\'{c}, Danijela}, year = {2016}, pages = {249-259}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, mentorski rad, stavovi u\v{c}itelja, suvremene strategije nastave}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {Tematski broj, str.1-392, svibanj}, issn = {0037-654X}, title = {Strategija mentorskog rada}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, mentorski rad, stavovi u\v{c}itelja, suvremene strategije nastave} }
@article{article, author = {Slavi\'{c}, An\djelka and Mati\'{c}, Danijela}, year = {2016}, pages = {249-259}, keywords = {lifelong learning, mentoring, attitudes of teachers, modern teaching strategies}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {Tematski broj, str.1-392, svibanj}, issn = {0037-654X}, title = {Mentoring strategy}, keyword = {lifelong learning, mentoring, attitudes of teachers, modern teaching strategies} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • HRČAK - Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font