Pregled bibliografske jedinice broj: 843081
Strategija mentorskog rada
Strategija mentorskog rada // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj, str.1-392, svibanj; 249-259 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 843081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija mentorskog rada
(Mentoring strategy)
Autori
Slavić, Anđelka ; Matić, Danijela
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65
(2016), Tematski broj, str.1-392, svibanj;
249-259
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; mentorski rad; stavovi učitelja; suvremene strategije nastave
(lifelong learning; mentoring; attitudes of teachers; modern teaching strategies)
Sažetak
Sažetak:Kada govorimo o obilježjima suvremene nastave, naglašavamo da je učenik u središtu nastavnog procesa (Matijević i Radovanović, 2011). Cilj poučavanja i učenja nije samo prenošenje i usvajanje sadržaja nego i osposobljavanje učenika za primjenu učinkovitih modela misaonog rada (Cindrić i sur., 2010). U traženju odgovora na pitanja koje su nastavne strategije učinkovite, kako znamo da su učinkovite i kako ih učitelji mogu primijeniti u nastavnom radu s ciljem poboljšanja učeničkih postignuća, moramo uzeti u obzir analize učinaka nastavnih strategija i tipove učenika u određenim situacijama i sadržajima. Marzano i sur. (2006) zaključuju da se u traženju tih odgovora učitelji trebaju oslanjati na svoje poznavanje učenika, svoj predmet i svoju situaciju kako bi sami otkrili učinkovite nastavne strategije. Mentorska nastava podrazumijeva pojačani samostalni rad učenika pod vodstvom i nadzorom mentora koji se može uspješno primjenjivati već u osnovnoj školi (Jones i sur., 2004). U OŠ don Lovre Katića u Solinu, ispitali smo stavove učitelja o strategiji mentorskog rada. Dobiveni rezultati pokazuju da učitelji procjenjuju mentorsku nastavu izuzetno važnom u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja i primjenjivom na svim razinama školovanja. Ipak, ukazuju da im za primjenu u svakodnevnom radu nedostaje znanja i vještina te upozoravaju na brojne objektivne prepreke za primjenu strategije mentorskog rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts
- HRČAK - Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske