Pregled bibliografske jedinice broj: 843060
Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije
Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije // Peta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu Liderstvo kroz partnerstvo : zbornik radova = 5th PAR international leadership conference (PILC 2016) Leadership through partnership : proceedings / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2016. str. 31-43 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 843060 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije
(The models of management in a function of marketing advancement of a tourist destination)
Autori
Perišić Prodan, Marina ; Lončarić, Dina ; Ribarić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Peta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu Liderstvo kroz partnerstvo : zbornik radova = 5th PAR international leadership conference (PILC 2016) Leadership through partnership : proceedings
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2016, 31-43
ISBN
978-95-57258-8-6
Skup
PAR International Leadership Conference (5 ; 2016)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.03.2016. - 20.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing turističke destinacije ; upravljanje turističkom destinacijom ; destinacijske menadžment organizacije ; destinacijske menadžment kompanije ; turističke zajednice
(tourism destination marketing ; tourism destination managment ; destination management organisations ; destination management companies ; tourist boards)
Sažetak
Kvalitetna suradnja među dionicima, te koordinacija njihovih marketinških aktivnosti, što se u suvremenoj praksi turističkih destinacija realizira formiranjem organizacijskih struktura koje će učinkovito upravljati marketingom turističke destinacije, pretpostavka je oblikovanja optimalnog proizvoda turističke destinacije. Svrha ovog rada je istražiti stavove predstavnika turističkih zajednica dviju najrazvijenijih hrvatskih županija o mogućim modelima upravljanja turističkom destinacijom. Empirijskim istraživanjem obuhvaćene su sve turističke zajednice koje djeluju na području Primorsko-goranske i Istarske županije. Rezultati dobiveni istraživanjem ukazuju da menadžment turističkih zajednica daje prednost sektoru turističkih asocijacija, te da ne postoji dovoljno razvijena svijest o upravljanju turističkom destinacijom putem destinacijskih menadžment organizacija i destinacijskih menadžment kompanija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija