Pregled bibliografske jedinice broj: 842892
Samovrjednovanje nastavnika na temelju uspjeha studenata
Samovrjednovanje nastavnika na temelju uspjeha studenata // I. Međunarodna konferencija udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama "Od teorije do prakse u jeziku struke”
Zagreb, Hrvatska, 2016. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 842892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrjednovanje nastavnika na temelju uspjeha studenata
(Teacher Self-Evaluation Based on the Student Achievement)
Autori
Polić, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
I. Međunarodna konferencija udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama "Od teorije do prakse u jeziku struke”
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.02.2016. - 20.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
engleski jezik struke (EJS) ; metode ; samovrjednovanje ; uspjeh studenata na ispitu ; visokoškolska ustanova
(English for Specific Purposes (ESP) ; methods ; teacher self-evaluation ; student achievement)
Sažetak
U postizanju svojih ciljeva, poglavito ostvarivanju ciljeva kolegija i ishoda učenja, nastavnici jezika struke kao i ostali nastavnici živih jezika koriste se različitim metodama poučavanja i skloniji su određenim metodama, koje mogu uključivati i prilagođenu i moderniziranu gramatičko-prijevodnu metodu, iako neki smatraju da je zastarjela i neučinkovita za usvajanje jezika općenito, pa time i struke. Više je načina za provjeru učinkovitosti vlastitoga rada nastavnika i metoda kojima se koristi, a jedan je od njih i učenički uspjeh. Cilj je ovoga rada samovrjednovanje nastavnika i nastavne metode u engleskom jeziku stuke na visokoškolskoj ustanovi, temeljeno na analizi razlike uspjeha studenata na inicijalnom i završnom ispitu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija