Pregled bibliografske jedinice broj: 842860
Promocija i društvene mreže
Promocija i društvene mreže, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 842860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija i društvene mreže
(Promotion and social networks)
Autori
Maravić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2016
Stranica
52
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
promocija; društvene mreže; marketing; facebook komunikacija
(promotion; social media; marketing; communications facebook)
Sažetak
Društvene mreže postale su globalni fenomen. Iz temelja su promijenile način komunikacije među ljudima. Razvoj društvenih mreža imao je veliki utjecaj na marketing a pogotovo promociju kao dio marketinškog miksa. U ovom radu se govori upravo o promociji putem društvenih mreža. Danas se svi elementi promocijskog miksa osim osobne prodaje primjenjuju i na društvenim mrežama. Zahvaljujući društvenim mrežama komunikacija sa potrošačima je postala interaktivna i odvija se u realnom vremenu. Današnja poduzeća moraju prilagoditi poslovanje suvremenim trendovima i biti tamo gdje su i njihovi korisnici što znači na društvenim mrežama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)