Pregled bibliografske jedinice broj: 842845
Multimedijalno učenje njemačkog jezika: Procjena digitalne kompetencije (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH i analiza učestalosti korištenja suvremenih tehnologija u nastavi -rezultati istraživanja
Multimedijalno učenje njemačkog jezika: Procjena digitalne kompetencije (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH i analiza učestalosti korištenja suvremenih tehnologija u nastavi -rezultati istraživanja // Godišnjak njemačke zajednice DG 2016 Jahrbuch / Renata Trischler (ur.).
Osijek: Njemačka zajednica - Zemaljska udruga Podunavskih Švaba, 2016. str. 197-211 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 842845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimedijalno učenje njemačkog jezika: Procjena digitalne kompetencije (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH i analiza učestalosti korištenja suvremenih tehnologija u nastavi -rezultati istraživanja
(Multimedia learning German: Assessing digital competence (not) teachers of higher education institutions and the analysis of the frequency of use of modern technologies in teaching -Results research)
Autori
Tolić, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Godišnjak njemačke zajednice DG 2016 Jahrbuch
/ Renata Trischler - Osijek : Njemačka zajednica - Zemaljska udruga Podunavskih Švaba, 2016, 197-211
Skup
NIJEMCI I AUSTRIJANCI U HRVATSKOM KULTURNOM KRUGU Deutsche und Österreicher im kroatischen Kulturkreis
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 05.07.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
multimedijalno učenje njemačkog jezika; digitalna kompetencija; visokoškolska učilišta u RH; primjena suvremene tehnologije u nastavi
(multimedia learning the German language; digital competences; higher education institutions; application of modern technology in the classroom)
Sažetak
Jedna od temeljnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje je i razvoj digitalne kompetencije, a posebice visokoškolskih ustanova nastavničkih smjerova. Kao dugoročan cilj u gospodarskom i društvenom napretku jesu inicijative vezane za osiguravanje višestrukog informatičkog obrazovanja. Budući da u Hrvatskoj nedostaju istraživanja koja za cilj imaju procjenu inicijalnog stanja informatičke pismenosti unutar visokoškolskih institucija ; cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razinu znanja, digitalne kompetencije (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH, odrediti učestalost primjene suvremenih tehnologija u nastavi te obrazložiti nužnost implementacije programa Multimedijskog osposobljavanja i e-učenje na fakultetima nastavničkog smjera. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku (N = 1800) (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH među različitim sastavnicama (fakultetima i odjelima) u Osijeku, Splitu i Zagrebu. Primijenjen je online upitnik kojim se ispitivali razinu digitalne kompetencije, učestalost te način uporabe suvremenih tehnologija u nastavi kao i svrha primjene u nastavi, posebice u učenju stranih jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski