Pregled bibliografske jedinice broj: 842801
Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na društvenim mrežama
Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na društvenim mrežama // Proceedings of 18th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2014 ; Zbornik radova 18. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2014 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2014. str. 306-317 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 842801 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na društvenim mrežama
(Individual style of fashion photography published on social networks)
Autori
Rastočić, Martina ; Mikota, Miroslav ; Pavlović, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of 18th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2014 ; Zbornik radova 18. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2014
/ Mikota, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2014, 306-317
Skup
18th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić ; 18. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 01.10.2014. - 04.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
modna fotografija; društvene mreže; brand
(fashion photography; socaial networks; brand)
Sažetak
Od dvadesetih godina dvadesetog stoljeća, kada modna fotografija u specijaliziranim ilustriranim magazinima u sve većoj mjeri zamjenjuje crtanu modnu ilustraciju, modna fotografija podjednako determinira primijenjenu i u mjetničku fotografiju ukazujući na njihovu nerazdvojnost. Također, utjecaj modne fotogarafije na konzumente je izrazita i ne utječe samo na odabir promoviranog proizvoda, nego i općenito na stavove u društvu, ali i na stavove o fotografiji, a povijest i razvoj fotografskih stilova se u velikoj mjeri vežu uz razvoj stilova i fotografe-autore modne fotografije. Pojava digitalne fotografije i Interneta modnu fotografiju, osim uz tiskane medije i galerijsko izlaganje, veže uz on line prezentaciju kroz različita digitalna izdanja i društvene mreže. Ovo modnu fotografiju dovodi do novih konzumenata i do određenih promjena u stilu. U radu se ispituje prepoznatljivost stila modne fotografije namijenjene objavljivanju na društvenim mrežama i mogućnost vezanja fotografskog stila uz pojedinu modnu marku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb