Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 842801

Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na društvenim mrežama


Rastočić, Martina; Mikota, Miroslav; Pavlović, Ivana
Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na društvenim mrežama // Proceedings of 18th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2014 ; Zbornik radova 18. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2014 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2014. str. 306-317 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 842801 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na društvenim mrežama
(Individual style of fashion photography published on social networks)

Autori
Rastočić, Martina ; Mikota, Miroslav ; Pavlović, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of 18th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2014 ; Zbornik radova 18. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2014 / Mikota, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2014, 306-317

Skup
18th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić ; 18. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 01.10.2014. - 04.10.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
modna fotografija; društvene mreže; brand
(fashion photography; socaial networks; brand)

Sažetak
Od dvadesetih godina dvadesetog stoljeća, kada modna fotografija u specijaliziranim ilustriranim magazinima u sve većoj mjeri zamjenjuje crtanu modnu ilustraciju, modna fotografija podjednako determinira primijenjenu i u mjetničku fotografiju ukazujući na njihovu nerazdvojnost. Također, utjecaj modne fotogarafije na konzumente je izrazita i ne utječe samo na odabir promoviranog proizvoda, nego i općenito na stavove u društvu, ali i na stavove o fotografiji, a povijest i razvoj fotografskih stilova se u velikoj mjeri vežu uz razvoj stilova i fotografe-autore modne fotografije. Pojava digitalne fotografije i Interneta modnu fotografiju, osim uz tiskane medije i galerijsko izlaganje, veže uz on line prezentaciju kroz različita digitalna izdanja i društvene mreže. Ovo modnu fotografiju dovodi do novih konzumenata i do određenih promjena u stilu. U radu se ispituje prepoznatljivost stila modne fotografije namijenjene objavljivanju na društvenim mrežama i mogućnost vezanja fotografskog stila uz pojedinu modnu marku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Pavlović (autor)

Avatar Url Miroslav Mikota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rastočić, Martina; Mikota, Miroslav; Pavlović, Ivana
Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na društvenim mrežama // Proceedings of 18th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2014 ; Zbornik radova 18. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2014 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2014. str. 306-317 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rastočić, M., Mikota, M. & Pavlović, I. (2014) Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na društvenim mrežama. U: Mikota, M. (ur.)Proceedings of 18th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2014 ; Zbornik radova 18. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2014.
@article{article, author = {Rasto\v{c}i\'{c}, Martina and Mikota, Miroslav and Pavlovi\'{c}, Ivana}, editor = {Mikota, M.}, year = {2014}, pages = {306-317}, keywords = {modna fotografija, drus\vtvene mrez\ve, brand}, title = {Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na drus\vtvenim mrez\vama}, keyword = {modna fotografija, drus\vtvene mrez\ve, brand}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rasto\v{c}i\'{c}, Martina and Mikota, Miroslav and Pavlovi\'{c}, Ivana}, editor = {Mikota, M.}, year = {2014}, pages = {306-317}, keywords = {fashion photography, socaial networks, brand}, title = {Individual style of fashion photography published on social networks}, keyword = {fashion photography, socaial networks, brand}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font