Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 842711

Važnost jezičnih igara u predškolskoj ustanovi


Lazarić, Lorena; Drandić, Dijana; Hržić, Veronika
Važnost jezičnih igara u predškolskoj ustanovi // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Varga, Anikό Nagy ; Campbell-Barr, Verity (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 157-167


CROSBI ID: 842711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost jezičnih igara u predškolskoj ustanovi
(The Importance Of Language Games In Pre-school Institutions)

Autori
Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana ; Hržić, Veronika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Urednik/ci
Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Varga, Anikό Nagy ; Campbell-Barr, Verity

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2016

Raspon stranica
157-167

ISBN
978-953-314-091-9

Ključne riječi
dijete ; obogaćivanje rječnika ; odgoj ; razvijanje sposobnosti izražavanja i razumijevanja ; spontanost.
(child ; vocabulary enhancement ; education ; development of expression and understanding ; spontaneity.)

Sažetak
Promatrajući djecu, uočavamo da najveći dio svoga vremena provode u igri koja, osim što predstavlja jedan od načina upoznavanja svijeta koji ih okružuje, postaje za njih oblik komunikacije. Igra pridonosi razvitku motoričkih, socijalnih, kognitivnih, emocionalnih i verbalnih sposobnosti djeteta. Igra je djetetova prirodna aktivnost, spontano učenje, istraživanje, znatiželja, mašta i kreativnost. Jezične igre pomažu djeci kod usvajanja i uvježbavanja, jezičnih struktura, potiču njihovu maštu i kreativnost, motiviraju ih na sudjelovanje u komunikaciji, unose dinamiku u jezično izražavanje djece i neizravno utječu na poboljšanje njihovih komunikacijskih vještina. Cilj ovog rada bio je ispitati, na temelju procjena odgojitelja, koliko se često koriste jezične igre u predškolskim ustanovama, koje igre najčešće provode te eventualne poteškoće u njihovom razumijevanju i provođenju. Rezultati istraživanja pokazuju da se jezične igre redovito koriste u radu s djecom u predškolskim ustanovama, te da djeca više vole oblike “slobodnih“ jezičnih igara, priče, pjesmice, kazalište lutaka, dramatizaciju, igre slika i riječi u kojima se mogu slobodno i spontano izražavati, a manje igre s određenim pravilima, jezične listiće i križaljke. Stoga je važno poticati ih i na takve igre koje im pomažu da uoče različite kodekse ponašanja te da prihvate i pobjedu i poraz kao normalan dio igre i aktivnosti. Dobiveni rezultati otvaraju niz mogućnosti daljnjih istraživanja od kojih bi jedno moglo pratiti učestalost korištenja pojedinih jezičnih igara u roditeljskom odgoju djeteta i utjecaj korištenja istih na komunikaciju djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (autor)

Avatar Url Lorena Lazarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lazarić, Lorena; Drandić, Dijana; Hržić, Veronika
Važnost jezičnih igara u predškolskoj ustanovi // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Varga, Anikό Nagy ; Campbell-Barr, Verity (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 157-167
Lazarić, L., Drandić, D. & Hržić, V. (2016) Važnost jezičnih igara u predškolskoj ustanovi. U: Jukić, R., Bogatić, K., Gazibara, S., Pejaković, S., Simel, S., Varga, A. & Campbell-Barr, V. (ur.) Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije. Osijek, Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 157-167.
@inbook{inbook, author = {Lazari\'{c}, Lorena and Drandi\'{c}, Dijana and Hr\v{z}i\'{c}, Veronika}, year = {2016}, pages = {157-167}, keywords = {dijete, oboga\'{c}ivanje rje\v{c}nika, odgoj, razvijanje sposobnosti izra\v{z}avanja i razumijevanja, spontanost.}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Va\v{z}nost jezi\v{c}nih igara u pred\v{s}kolskoj ustanovi}, keyword = {dijete, oboga\'{c}ivanje rje\v{c}nika, odgoj, razvijanje sposobnosti izra\v{z}avanja i razumijevanja, spontanost.}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Lazari\'{c}, Lorena and Drandi\'{c}, Dijana and Hr\v{z}i\'{c}, Veronika}, year = {2016}, pages = {157-167}, keywords = {child, vocabulary enhancement, education, development of expression and understanding, spontaneity.}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {The Importance Of Language Games In Pre-school Institutions}, keyword = {child, vocabulary enhancement, education, development of expression and understanding, spontaneity.}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font