Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 842336

Utjecaj psihologije boja na dizajn Cridens-a


Ivančić, Jelena
Utjecaj psihologije boja na dizajn Cridens-a, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za multimediju, Varaždin


CROSBI ID: 842336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj psihologije boja na dizajn Cridens-a
(The psyhological influence of colours on visual identity of Cridens)

Autori
Ivančić, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za multimediju

Mjesto
Varaždin

Datum
02.11

Godina
2016

Stranica
35

Mentor
Hunjet, Anica

Ključne riječi
psihologija boja ; dizajn ; logotip ; boje
(psychology of color ; design ; logo ; colors)

Sažetak
U ovom završnom radu na početku se upoznajemo sa povijesti psihologije boja. Upoznajemo ljude koji su kroz svoja istraživanja omogućili bolje razumijevanje boja te samim tim i nas. Bit će objašnjeno i kako naše oko percipira boje te što je to daltonizam. Nakon toga slijede psihološke karakteristike boja. Biti će objašnjeno jedanaest boja koje se najčešće koriste a to su crvena, plava, zelena, ljubičasta, narančasta, roza, smeđa, siva, bijela i crna. Tu ćemo se upoznati sa svakom od tih boja i vidjeti kakvi ljudi vole koju boju. Na kraju će biti predstavljeni logotip, odnosno praktičan dio rada. On se odnosi na logotip firme Cridens koja se nalazi u sklopu zubnog laboratorija Mehun. Logotip je jako bitno napraviti dobro u smislu boja. To znači da pomoću boja kupcu ili korisniku možemo nametnuti mišljenje o firmi. Cridens je firma koja se bavi izradom web stranica, promotivnih letaka te ima savjetovalište za pacijente dentalnog laboratorija. Prije joj je naziv bio Dental Consulting te se zbog predugog imena mijenjao u Cridens. U praktičnom dijelu biti će pobliže objašnjeno zašto je firma mijenjala ime te kako je napravljen logo. Također, upoznati ćemo se malo više sa primjenom psihologije boja u marketingu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Jelena Ivančić-Jelečki (autor)

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ivančić, Jelena
Utjecaj psihologije boja na dizajn Cridens-a, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za multimediju, Varaždin
Ivančić, J. (2016) 'Utjecaj psihologije boja na dizajn Cridens-a', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za multimediju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivan\v{c}i\'{c}, Jelena}, year = {2016}, pages = {35}, keywords = {psihologija boja, dizajn, logotip, boje}, title = {Utjecaj psihologije boja na dizajn Cridens-a}, keyword = {psihologija boja, dizajn, logotip, boje}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivan\v{c}i\'{c}, Jelena}, year = {2016}, pages = {35}, keywords = {psychology of color, design, logo, colors}, title = {The psyhological influence of colours on visual identity of Cridens}, keyword = {psychology of color, design, logo, colors}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font