Pregled bibliografske jedinice broj: 8423
Promocija
Promocija, 1997
CROSBI ID: 8423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija
(Promotion)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Grad
Osijek
Godina
1997
Stranica
256
ISBN
953-6073-20-X
Ključne riječi
ekonomska propaganda; odnosi s javnošću; osobna prodaja; promocija; publicitet; unapređivanje prodaje
(advertising; personal selling; promotion; public relations; publicity; sales promotion)
Sažetak
Promocija u širem značenju predstavlja pojam za unapređenje nečega, a u užem smislu promocija kao element marketing-mixa jest skup aktivnosti kojim se emitiraju različite informacije iz gospodarskog subjekta u okruženje, odnosno u najvećoj mjeri na tržište. Promocija je pritom bilo koji oblik komuniciranja upotrijebljen u svrhu informiranja, uvjeravanja ili podsjećanja ljudi na proizvode, usluge, image, ideje, te uključivanja i utjecaja društva. Potonje neizravno govori kako je jedan od ciljeva promocije i pomicanje postojeće postojeće krivulje potražnje za konkretnim proizvodima na tržištu. Integralno gledano, i promocija svojim udjelom treba djelovati u pravcu zadovoljenja potreba i krivulje potražnje za konkretnim proizvodima na tržištu. Danas se u teoriji i praksi govori o integriranoj marketinškoj komunikaciji koja predstavlja stratešku integraciju višestrukog značenja komuniciranja s ciljnim tržištima kako bi se oblikovala sveobuhvatna i cjelovita komunikacijska poruka. Integrirana marketinška komunikacija nastala je početkom devedesetih godina prošloga stoljeća kao rezultat spoznaje da pojedine promocijske, odnosno komunikacijske aktivnosti, gospodarski subjekti ne trebaju koristiti neovisno jedne od drugih, već je neophodan njihov cjelovit, integrirani pristup u cilju postizanja sinergijskih komunikacijskih učinaka. U tu svrhu se u knjizi razrađuju pojedine primarne promocijske aktivnosti, odnosno ekonomska propaganda, odnosi s javnošću, unapređivanje prodaje, te osobna prodaja, te sekundarne promocijske aktivnosti, odnosno usluge potrošačima, ambalaža, dizajn i propaganda "od-usta-do-usta".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija