Pregled bibliografske jedinice broj: 842168
Prijedlog optimalnog korištenja gradiva matematike za usavršavanje vještina za programiranje
Prijedlog optimalnog korištenja gradiva matematike za usavršavanje vještina za programiranje // Zbornik radova 18. CARNetove korisničke konferencije / 18th CARNet User Conference - CUC 2016 / Blažetić, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016. 3, 70 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 842168 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijedlog optimalnog korištenja gradiva matematike za usavršavanje vještina za programiranje
(Proposal for the optimal use of math materials for improvement of programming skills)
Autori
Radovan, Aleksander ; Mihaljević, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 18. CARNetove korisničke konferencije / 18th CARNet User Conference - CUC 2016
/ Blažetić, Ana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016
ISBN
978-953-6802-36-4
Skup
18. CARNetova korisnička konferencije / 18th CARNet User Conference - CUC 2016
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 09.11.2016. - 11.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Matematika ; Programiranje
Sažetak
Jedna od najvećih dilema kurikularne reforme koja se planira objaviti 2016. godine i provesti narednih godina se sastoji u tome da se odluči je li informatika obvezan predmet ili ne. Tržište rada u Hrvatskoj i inozemstvu vapi za velikom količinom obrazovanih IT stručnjaka i već se sada može predvidjeti da će do 2020. godine u Evropi nedostajati 900.000 stručnjaka ovog profila. Kako bi se što kvalitetnije pripremilo mlade stručnjake za zanimanja iz tih područja, njihovo usavršavanje mora započeti već u osnovnoj školi kroz razne module postojećih predmeta kao što je matematika, osim same informatike koja bi za rješavanje navedenih problema morala biti apsolutni imperativ. Pomno odabranim poglavljima i područjima matematike učenicima je moguće već u ranim fazama obrazovanja dati uvid u najpotrebnija znanja za razvijanje „programerskog razmišljanja“ te analize i rješavanja problema koji se pojavljuju njihovom u svakodnevnom radu. S dobrim temeljima znanja najbitnijih matematičkih koncepata učenicima se puno lakše percipirati, savladavati i usvajati potrebne tehnike, principe i algoritme kako bi optimalno razvili svoje vještine potrebne za stvaranje uspješne karijere u području programiranja. U ovom radu autori će predložiti područja matematike koja bi trebala biti zastupljenija u nastavi osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja, uzevši u obzir najaktualnije trendove na globalnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo