Pregled bibliografske jedinice broj: 842141
Marketinško odlučivanje i kontrola u procesu privatizacije
Marketinško odlučivanje i kontrola u procesu privatizacije. Samobor: Antun Gustav Matoš, 2005 (monografija)
CROSBI ID: 842141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinško odlučivanje i kontrola u procesu privatizacije
(Marketing decision-making and control in the privatization process)
Autori
Mlinarević, Mladen ; Perić, Jože
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Antun Gustav Matoš
Grad
Samobor
Godina
2005
Stranica
214
ISBN
953-6113-26-0
Ključne riječi
marketing; marketinško odlučivanje; kontrola; proces privatizacije
(marketing; marketing decision making; control; privatization process)
Sažetak
Povijesni uvjeti djelovanja sustava gospodarstva i njegova razvoja u Hrvatskoj utjecali su na to da se marketing, kao znanstvena disciplina i kao praktična vodilja gospodarskih subjekata i njihova menadžmenta, razvija u osjetno suženim okvirima i mogućnostima. Tek dijelom tržišni uvjeti poslovanja (tržište roba), a bez tržišta kapitala i tržišta rada, s civilizacijski razvojno neutemeljenom strukturom vlasništva i dominacijom komandno-birokratskog modela odlučivanja o razvoju, ograničavali su prostor afirmacije marketinga i, posebno, marketinškog odlučivanja u praksi gospodarskog života. Za dane uvjete zavidni teorijski dosezi hrvatskih znanstvenika i ograničeni praktični dometi usporedno su, u znatnoj mjeri, prednjačili u odnosu prema zemljama tzv. socijalističkog (komunističkog) modela društveno-ekonomskog razvoja i, istodobno, bitno zaostajali za primjenom marketing u razvijenim zemljama tržišnog modela društva i gospodarstva. Osobito obilježje svim procesima preobrazbe društva i gospodarstva dala je pretvorba i privatizacija u ukupno danim uvjetima i u pogledu uključenosti marketinških sadržaja u ključnom procesu transformacije gospodarskih subjekata pojedinačno i gospodarstva u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Jože Perić
(autor)