Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841927

Goodwill – dio kvalitete hrvatskih hotela


Perić, Jože
Goodwill – dio kvalitete hrvatskih hotela // Međunarodni kongres Hotelska kuća '98 : Hotel u turističkoj destinaciji / Perišić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 815-822 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 841927 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Goodwill – dio kvalitete hrvatskih hotela
(Goodwill- the part of Croatian hotels`s quality)

Autori
Perić, Jože

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodni kongres Hotelska kuća '98 : Hotel u turističkoj destinaciji / Perišić, Milena - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 815-822

Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća '98 : Hotel u turističkoj destinaciji

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998. - 06.10.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
"dobar glas" ; hotelijerstvo ; činitelji
(goodwill ; hotel industry ; factors)

Sažetak
Goodwill - dobar glas u hrvatskom gospodarstvu nije afirmirana kategorija. To je logična posljedica obilježja prošlog socijalističkog sustava i godina tranzicije. Ipak, u stvarnosti "dobar glas" postoji i razvija se u odnosu s brojnim unutarnjim i vanjskim činiteljima. Hotelijerstvo je posebito osjetljivo na činitelje "dobrog glasa". Za afirmaciju "dobrog glasa" u hrvatskom hotelijerstvu potrebno je osloboditi se "pritiska" vrijednosti iz procesa pretvorbe. Nadalje, pored općepoznatih činitelja neki specifični moraju biti uvaženi: vlasnička struktura, nova promocija, povezivanje s europskim procesima integriranja, razvoj infrastrukture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Jože Perić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Perić, Jože
Goodwill – dio kvalitete hrvatskih hotela // Međunarodni kongres Hotelska kuća '98 : Hotel u turističkoj destinaciji / Perišić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 815-822 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Perić, J. (1998) Goodwill – dio kvalitete hrvatskih hotela. U: Perišić, M. (ur.)Međunarodni kongres Hotelska kuća '98 : Hotel u turističkoj destinaciji.
@article{article, author = {Peri\'{c}, Jo\v{z}e}, editor = {Peri\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1998}, pages = {815-822}, keywords = {"dobar glas", hotelijerstvo, \v{c}initelji}, title = {Goodwill – dio kvalitete hrvatskih hotela}, keyword = {"dobar glas", hotelijerstvo, \v{c}initelji}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peri\'{c}, Jo\v{z}e}, editor = {Peri\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1998}, pages = {815-822}, keywords = {goodwill, hotel industry, factors}, title = {Goodwill- the part of Croatian hotels`s quality}, keyword = {goodwill, hotel industry, factors}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font