Pregled bibliografske jedinice broj: 841927
Goodwill – dio kvalitete hrvatskih hotela
Goodwill – dio kvalitete hrvatskih hotela // Međunarodni kongres Hotelska kuća '98 : Hotel u turističkoj destinaciji / Perišić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 815-822 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 841927 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Goodwill – dio kvalitete hrvatskih hotela
(Goodwill- the part of Croatian hotels`s quality)
Autori
Perić, Jože
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodni kongres Hotelska kuća '98 : Hotel u turističkoj destinaciji
/ Perišić, Milena - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 815-822
Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća '98 : Hotel u turističkoj destinaciji
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998. - 06.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
"dobar glas" ; hotelijerstvo ; činitelji
(goodwill ; hotel industry ; factors)
Sažetak
Goodwill - dobar glas u hrvatskom gospodarstvu nije afirmirana kategorija. To je logična posljedica obilježja prošlog socijalističkog sustava i godina tranzicije. Ipak, u stvarnosti "dobar glas" postoji i razvija se u odnosu s brojnim unutarnjim i vanjskim činiteljima. Hotelijerstvo je posebito osjetljivo na činitelje "dobrog glasa". Za afirmaciju "dobrog glasa" u hrvatskom hotelijerstvu potrebno je osloboditi se "pritiska" vrijednosti iz procesa pretvorbe. Nadalje, pored općepoznatih činitelja neki specifični moraju biti uvaženi: vlasnička struktura, nova promocija, povezivanje s europskim procesima integriranja, razvoj infrastrukture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Jože Perić
(autor)