Pregled bibliografske jedinice broj: 841926
Budući učitelji u modelu obrazovanja za poduzetništvo
Budući učitelji u modelu obrazovanja za poduzetništvo // 6th International Conference on Entrepreneurial Learning - ICEL / Katavić, I. i Tafra.V. (ur.).
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Zrinski, 2016. str. (62)-(62) (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 841926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Budući učitelji u modelu obrazovanja za poduzetništvo
(FUTURE TEACHERS IN THE EDUCATION FOR ENTREPRENEURSHIP MODEL)
Autori
Posavec, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
6th International Conference on Entrepreneurial Learning - ICEL
/ Katavić, I. i Tafra.V. - Zagreb : Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Zrinski, 2016, (62)-(62)
Skup
6. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL:Izazovi i perspektive u obrazovanju za poduzetništvo
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenička zadruga ; odgoj i obrazovanje za poduzetništvo ; poduzetnička kompetencija ; primarno obrazovanje ; učiteljski fakulteti
(student cooperative ; education for entrepreneurship ; entrepreneurial competence ; primary education ; Faculties)
Sažetak
Živimo u vremenu u kojem daljnji razvoj tržišne ekonomije uvjetuje i potrebu za inovativnim i poduzetničkim sposobnostima. Stoga se već duži niz godina stručnom i istraživačkom praksom pokušava izgraditi obrazovni model za učenike koji razvijaju svoje poduzetničke sposobnosti već u primarom obrazovanju. Međutim, zanemaruje se činjenica da bi i institucije visokog obrazovanja budućih učitelja trebale naporno raditi kako bi poboljšale teorijski sustav obrazovanja za poduzetništvo i ponudile svojim studentima teorijska, praktična i metodička znanja kroz organizaciju različitih kolegija. Organizacija pedagoškog procesa je nemoguća bez znanstvenog modeliranja kroz sustav pedagoškog treninga, kao i proces formiranja kreativne kompetencije budućih učitelja primarnog obrazovanja. Poduzetništvo treba biti podržano fleksibilnim kurikulima koji razvijaju poduzetničku kompetenciju koji studentima- budućim učiteljima omogućuje razvoj tako da studenti mogu sudjelovati u projektima i učiti u novim obrazovnim okruženjima. Ovaj članak daje kratki uvod o tome što bi obrazovne institucije visokih učilišta trebale imati u novom tipu obrazovanja koje je preduvjet inovativnosti i kvalitetnom razvoju poduzetničke kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski