Pregled bibliografske jedinice broj: 841849
Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga područja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura
Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga područja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura // Kineziološka edukacija budućnosti. / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 14-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 841849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga područja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura
(A contribution to the curriculum development in the field of physical and health education and for the school subject physical and health education)
Autori
Prskalo, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kineziološka edukacija budućnosti.
/ Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 14-19
ISBN
978-953-8115-14-1
Skup
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kurikul; kineziološka kultura; kineziologija; kineziološko odgojno-obrazovno područje; tjelesna i zdravstvena kultura; tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje
(kinesiology; kinesiology education; contemporary conditions; future; educational system; kinesiology literacy)
Sažetak
Izrada prijedloga tjelesnog i zdravstvenog područja kurikula i predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura treba biti slijed reformskih aktivnosti vezanih za dosadašnje reforme, Hrvatski nacionalni obrazovni standard i Nacionalni okvirni kurikul donesen 2011. Na temelju uvida u predloženi materijal nedvojbeno se zaključuje kako je reforma kurikula potrebna i pogrešno je postaviti pitanje za ili protiv reforme, a kritički pogled na predloženi materijal ne znači unaprijed odustajanje od reforme, ali može značiti odbijanje loše i štetne reforme odnosno reforme koja to uistinu nije. Da bi reforma uspjela treba s punom odgovornosti optimizirati izbor stručnih radnih skupina za tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje i predmet Tjelesna i zdravstvena kultura. Potrebno je imati čvrste kriterije odabira članova stručnih radnih skupina. Brojnost sudionika nije presudna za kvalitetu kurikula. Potrebno je predložiti materijal koji će afirmirati dosege kineziologijske znanosti i dosadašnje reformske aktivnosti. Ta situacija pokazuje kako bi bilo učinkovitije angažiranje manje grupe stručnjaka za svako područje i predmet, a institut preglasavanja u ovakvom po prirodi stvari ekspertnom sustavu je štetan. Naime, nacionalni kurikul je prevažan dokument da se može i smije donijeti na brzinu, a njegova vrijednost očituje se u njegovu sadržaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivan Prskalo
(autor)