Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841849

Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga područja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura


Prskalo, Ivan
Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga područja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura // Kineziološka edukacija budućnosti. / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 14-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 841849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga područja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura
(A contribution to the curriculum development in the field of physical and health education and for the school subject physical and health education)

Autori
Prskalo, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kineziološka edukacija budućnosti. / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 14-19

ISBN
978-953-8115-14-1

Skup
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kurikul; kineziološka kultura; kineziologija; kineziološko odgojno-obrazovno područje; tjelesna i zdravstvena kultura; tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje
(kinesiology; kinesiology education; contemporary conditions; future; educational system; kinesiology literacy)

Sažetak
Izrada prijedloga tjelesnog i zdravstvenog područja kurikula i predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura treba biti slijed reformskih aktivnosti vezanih za dosadašnje reforme, Hrvatski nacionalni obrazovni standard i Nacionalni okvirni kurikul donesen 2011. Na temelju uvida u predloženi materijal nedvojbeno se zaključuje kako je reforma kurikula potrebna i pogrešno je postaviti pitanje za ili protiv reforme, a kritički pogled na predloženi materijal ne znači unaprijed odustajanje od reforme, ali može značiti odbijanje loše i štetne reforme odnosno reforme koja to uistinu nije. Da bi reforma uspjela treba s punom odgovornosti optimizirati izbor stručnih radnih skupina za tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje i predmet Tjelesna i zdravstvena kultura. Potrebno je imati čvrste kriterije odabira članova stručnih radnih skupina. Brojnost sudionika nije presudna za kvalitetu kurikula. Potrebno je predložiti materijal koji će afirmirati dosege kineziologijske znanosti i dosadašnje reformske aktivnosti. Ta situacija pokazuje kako bi bilo učinkovitije angažiranje manje grupe stručnjaka za svako područje i predmet, a institut preglasavanja u ovakvom po prirodi stvari ekspertnom sustavu je štetan. Naime, nacionalni kurikul je prevažan dokument da se može i smije donijeti na brzinu, a njegova vrijednost očituje se u njegovu sadržaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Prskalo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prskalo, Ivan
Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga područja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura // Kineziološka edukacija budućnosti. / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 14-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Prskalo, I. (2016) Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga područja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura. U: Prskalo, I., Badrić, M. & Horvat, V. (ur.)Kineziološka edukacija budućnosti..
@article{article, author = {Prskalo, Ivan}, year = {2016}, pages = {14-19}, keywords = {kurikul, kineziolo\v{s}ka kultura, kineziologija, kineziolo\v{s}ko odgojno-obrazovno podru\v{c}je, tjelesna i zdravstvena kultura, tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno podru\v{c}je}, isbn = {978-953-8115-14-1}, title = {Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga podru\v{c}ja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura}, keyword = {kurikul, kineziolo\v{s}ka kultura, kineziologija, kineziolo\v{s}ko odgojno-obrazovno podru\v{c}je, tjelesna i zdravstvena kultura, tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno podru\v{c}je}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Prskalo, Ivan}, year = {2016}, pages = {14-19}, keywords = {kinesiology, kinesiology education, contemporary conditions, future, educational system, kinesiology literacy}, isbn = {978-953-8115-14-1}, title = {A contribution to the curriculum development in the field of physical and health education and for the school subject physical and health education}, keyword = {kinesiology, kinesiology education, contemporary conditions, future, educational system, kinesiology literacy}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font