Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841627

Statistička pismenost kao aspekt medijske pismenosti


Poljičak, Martina; Jerak, Nevena
Statistička pismenost kao aspekt medijske pismenosti // Knjiga sažetaka međunarodne znanstvene konferencije Medijska pismenost u digitalno doba - kulturna, ekonomska i politička perspektiva / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 89-90 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 841627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Statistička pismenost kao aspekt medijske pismenosti
(Statistical Literacy as an aspect of Media Literacy)

Autori
Poljičak, Martina ; Jerak, Nevena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka međunarodne znanstvene konferencije Medijska pismenost u digitalno doba - kulturna, ekonomska i politička perspektiva / Zgrabljić Rotar, Nada - Zagreb : Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 89-90

ISBN
978-953-7823-37-5

Skup
Medijska pismenost u digitalno doba - kulturna, ekonomska i politička perspektiva

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
statistički medijski i informacijski servisi ; statistička pismenost ; razvojne strategije nacionalne statističke pismenosti ; pristupi oblikovanju medijskih servisa
(statistical media and information services ; statistical literacy ; development strategies for statistical literacy ; approaches to the design of media services)

Sažetak
Statistička je pismenost aspekt medijske pismenosti, napose zbog sve većeg udjela statističkih informacija u medijskome izvještavanju. Biti statistički pismen znači biti osposobljen za ispravno shvaćanje i ispravno korištenje statističkim informacijama, bilo iz medija bilo iz dostupnih servisa službene statistike, u svrhu vlastitog razvoja i posrednog ili neposrednog djelovanja na razvoj institucija i države. Statističke informacije daju pregled stanja i omogućuju praćenje promjena pojava u vremenu te bi trebale biti temelj za donošenje odluka u ekonomskoj, političkoj, kulturnoj i osobnoj sferi života. Rad će analizirati stupanj razvijenosti segmentiranoga pristupa razvoju statističke pismenosti kroz razvoj novih statističkih medijskih servisa za edukaciju i informiranje građana u Hrvatskoj. Pristup razvoju statističke pismenosti u Hrvatskoj autorice će usporediti sa stanjem u drugim zemljama u Europi, ali i drugdje. Propitat ćemo četiri pristupa u oblikovanju medijskih informacijskih servisa koje smatramo ključnima u razvoju tzv. novih statističkih medijskih servisa za građane: nelinearnost, interakcija, kontekstualnost i otvorenost repozitorija usluga. Prikazat ćemo primjenu četiriju pristupa u oblikovanju statističkih servisa za građane u različitim kontekstima i upozoriti na opravdanost primjene ovih pristupa u ispunjavanju ciljeva dugoročnih strategija razvoja nacionalne statističke pismenosti.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Poljičak Sušec (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Poljičak, Martina; Jerak, Nevena
Statistička pismenost kao aspekt medijske pismenosti // Knjiga sažetaka međunarodne znanstvene konferencije Medijska pismenost u digitalno doba - kulturna, ekonomska i politička perspektiva / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 89-90 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Poljičak, M. & Jerak, N. (2014) Statistička pismenost kao aspekt medijske pismenosti. U: Zgrabljić Rotar, N. (ur.)Knjiga sažetaka međunarodne znanstvene konferencije Medijska pismenost u digitalno doba - kulturna, ekonomska i politička perspektiva.
@article{article, author = {Polji\v{c}ak, Martina and Jerak, Nevena}, editor = {Zgrablji\'{c} Rotar, N.}, year = {2014}, pages = {89-90}, keywords = {statisti\v{c}ki medijski i informacijski servisi, statisti\v{c}ka pismenost, razvojne strategije nacionalne statisti\v{c}ke pismenosti, pristupi oblikovanju medijskih servisa}, isbn = {978-953-7823-37-5}, title = {Statisti\v{c}ka pismenost kao aspekt medijske pismenosti}, keyword = {statisti\v{c}ki medijski i informacijski servisi, statisti\v{c}ka pismenost, razvojne strategije nacionalne statisti\v{c}ke pismenosti, pristupi oblikovanju medijskih servisa}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Polji\v{c}ak, Martina and Jerak, Nevena}, editor = {Zgrablji\'{c} Rotar, N.}, year = {2014}, pages = {89-90}, keywords = {statistical media and information services, statistical literacy, development strategies for statistical literacy, approaches to the design of media services}, isbn = {978-953-7823-37-5}, title = {Statistical Literacy as an aspect of Media Literacy}, keyword = {statistical media and information services, statistical literacy, development strategies for statistical literacy, approaches to the design of media services}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font