Pregled bibliografske jedinice broj: 841566
Ekonomska kriza i recesija kao izazov za turizam budućnosti
Ekonomska kriza i recesija kao izazov za turizam budućnosti // 17. tradicionalno savjetovanje: Ekonomska politika Hrvatske u 2010.
Zagreb: Inženjerski biro, 2009. str. 125-150 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
CROSBI ID: 841566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekonomska kriza i recesija kao izazov za turizam budućnosti
(The economic crisis and recession as a challenge for the tourism of tomorrow)
Autori
Blažević, Branko ; Mlinarević, Mladen ; Perić, Jože
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
17. tradicionalno savjetovanje: Ekonomska politika Hrvatske u 2010.
/ - Zagreb : Inženjerski biro, 2009, 125-150
ISBN
978-953-262-034-4
Skup
17. tradicionalno savjetovanje: Ekonomska politika Hrvatske u 2010.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 11.11.2009. - 13.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turizam i kriza; nove strategije razvoja; devastacija i pomorsko dobro; prostor i kultura; master planovi; konkurentnost hrvatskog turizma
(tourism and crisis; a new development strategy; devastation and maritime domain; space and cultures; master plans; the competitiveness of Croatian tourism)
Sažetak
Cilj ovog rada je ukazati na promjene i tendencije koje u turističkom sektoru izaziva globalna ekonomska kriza. Kriza je uvijek i šansa da se stvari počnu mijenjati, da se stvori pozitvno ozračje te da kriza bude izazov za promjene, za uočavanje slabosti i propusta i istovremeno za novi iskorak i nove vrijednosti. Krizu u ovom radu promatramo i kao priliku za stvaranje veće dodane vrijednosti u turizmu. Hrvatska još uvije i unatoč krizi ima priliku obogatiti se od turizma, ali mora promijeniti model turističkog promišljanja i poslovanja na svim razinama od nacionalne i državne do lokalne i privatne. Nije najvažnije kako će hrvatski turizam preprobditi krizu, već kako će i s čim izaći iz nje i ponašati se nakon nje. Vrijeme je da se shvati da turizam može biti stup nacionalnog gospodarstva jer za to postje svi preduvjeti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija