Pregled bibliografske jedinice broj: 841553
Neki pogledi na ulogu učitekja i položaj učenika pri rješavanju rješavanju problemskih zadataka
Neki pogledi na ulogu učitekja i položaj učenika pri rješavanju rješavanju problemskih zadataka // Metodički obzori, 2(2007) (2007), 1; 73-80 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 841553 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neki pogledi na ulogu učitekja i položaj učenika pri rješavanju rješavanju problemskih zadataka
(Some viwes on the role of the teacher and the position of pupils wile solving problem tasks)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Peršić, Irene
Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 2(2007)
(2007), 1;
73-80
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
kreativnost ; nastava ; problem ; samostalnost ; sposobnost ; stvaralaštvo ; učenik ; učitelj
(creativity ; teaching ; problem ; independence ; ability ; creativity ; teacher ; pupil)
Sažetak
U radu se razmatra uloga učitelja i položaj učenika pri rješavanju problemskih zadataka. Uloga učitelja je naučiti učenike učiti, dok se uz položaj učenika vezuje stvaralačka dispozicija i sposobnost, samostalnost i kreativnost u svim pedagoškim situacijama. Ističe se važnost i značaj rješavanja problemskih zadataka u nastavi kao metoda i didaktičkih teorija učenja (problemska nastava) za učenikovo uvođenje u zakonitosti nastavnih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Educational Research Abstracts, EBSCO Publishing, EJOL – Electronic Journals Online Library, DRJI – Directory of Research Journal Indexing, HRČAK – portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske.