Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841553

Neki pogledi na ulogu učitekja i položaj učenika pri rješavanju rješavanju problemskih zadataka


Kadum-Bošnjak, Sandra; Peršić, Irene
Neki pogledi na ulogu učitekja i položaj učenika pri rješavanju rješavanju problemskih zadataka // Metodički obzori, 2(2007) (2007), 1; 73-80 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 841553 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neki pogledi na ulogu učitekja i položaj učenika pri rješavanju rješavanju problemskih zadataka
(Some viwes on the role of the teacher and the position of pupils wile solving problem tasks)

Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Peršić, Irene

Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 2(2007) (2007), 1; 73-80

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
kreativnost ; nastava ; problem ; samostalnost ; sposobnost ; stvaralaštvo ; učenik ; učitelj
(creativity ; teaching ; problem ; independence ; ability ; creativity ; teacher ; pupil)

Sažetak
U radu se razmatra uloga učitelja i položaj učenika pri rješavanju problemskih zadataka. Uloga učitelja je naučiti učenike učiti, dok se uz položaj učenika vezuje stvaralačka dispozicija i sposobnost, samostalnost i kreativnost u svim pedagoškim situacijama. Ističe se važnost i značaj rješavanja problemskih zadataka u nastavi kao metoda i didaktičkih teorija učenja (problemska nastava) za učenikovo uvođenje u zakonitosti nastavnih sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sandra Kadum (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum-Bošnjak, Sandra; Peršić, Irene
Neki pogledi na ulogu učitekja i položaj učenika pri rješavanju rješavanju problemskih zadataka // Metodički obzori, 2(2007) (2007), 1; 73-80 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Kadum-Bošnjak, S. & Peršić, I. (2007) Neki pogledi na ulogu učitekja i položaj učenika pri rješavanju rješavanju problemskih zadataka. Metodički obzori, 2(2007) (1), 73-80.
@article{article, author = {Kadum-Bo\v{s}njak, Sandra and Per\v{s}i\'{c}, Irene}, year = {2007}, pages = {73-80}, keywords = {kreativnost, nastava, problem, samostalnost, sposobnost, stvarala\v{s}tvo, u\v{c}enik, u\v{c}itelj}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {2(2007)}, number = {1}, issn = {1846-1484}, title = {Neki pogledi na ulogu u\v{c}itekja i polo\v{z}aj u\v{c}enika pri rje\v{s}avanju rje\v{s}avanju problemskih zadataka}, keyword = {kreativnost, nastava, problem, samostalnost, sposobnost, stvarala\v{s}tvo, u\v{c}enik, u\v{c}itelj} }
@article{article, author = {Kadum-Bo\v{s}njak, Sandra and Per\v{s}i\'{c}, Irene}, year = {2007}, pages = {73-80}, keywords = {creativity, teaching, problem, independence, ability, creativity, teacher, pupil}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {2(2007)}, number = {1}, issn = {1846-1484}, title = {Some viwes on the role of the teacher and the position of pupils wile solving problem tasks}, keyword = {creativity, teaching, problem, independence, ability, creativity, teacher, pupil} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Educational Research Abstracts, EBSCO Publishing, EJOL – Electronic Journals Online Library, DRJI – Directory of Research Journal Indexing, HRČAK – portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske.





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font