Pregled bibliografske jedinice broj: 841545
Mediji u nastavnom procesu
Mediji u nastavnom procesu // Zbornik radova (Sveučilište u Zadru. Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece), 5(2005) (2005), 5; 147-167 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)
CROSBI ID: 841545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mediji u nastavnom procesu
(Media in teaching process)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra
Izvornik
Zbornik radova (Sveučilište u Zadru. Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece) (1334-5982) 5(2005)
(2005), 5;
147-167
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni rad, stručni
Ključne riječi
učenje ; izvorna stvarnost ; didaktički mediji ; obrazovna (nastavna) tehnologija ; auditivni mediji ; vizualni mediji ; audiovizualni mediji
(learning ; authentic reality ; didactic media ; educational (teaching) technology ; auditive media ; visual media ; audiovisual media)
Sažetak
U radu se ističe da učenje u izvornoj stvarnosti ima velike prednosti, ali ono uvijek nije moguće niti je potrebno. U tom slučaju priklanjamo se didaktičkim medijima. Mediji u odgojno-obrazovnom procesu su nosioci, posrednici u nekim didaktičkim funkcionalnim vezama, nosioci su različitih pojedinačnih funkcija. Uz primjenu medija u nastavi vezuje se i pojam obrazovna (nastavna) tehnologija. U novijoj didaktičko-metodičkoj literaturu tim se pojmom obično označava sustav metoda planiranja, uporaba i vrednovanje cjelokupnog nastavnog procesa. Obrazovna tehnologija uključuje ljude, ideje, postupke, oblike, sredstva, načine i organizaciju procesa u odgoju i obrazovanju. Klasifikacije didaktičkih medija su brojne. Autorica se u svom razmatranju oslanja na najčešće korištenu, prema kojoj se mediji dijele na auditivne, vizualne i audiovizualne. Didaktika medija je specijalna didaktika, relativno mlada znanstvena disciplina kojoj je predmet proučavanja didaktičko oblikovanje, izrada, izbor i uporaba medija u odgojno-obrazovnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija