Pregled bibliografske jedinice broj: 841477
Suradničko učenje
Suradničko učenje // Metodički ogledi, 19(2012) (2012), 1; 181-199 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni članak, znanstveni)
CROSBI ID: 841477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničko učenje
(Cooperative Learning)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 19(2012)
(2012), 1;
181-199
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni članak, znanstveni
Ključne riječi
model ; nastava ; strategije ; suradničko učenje ; škola
(model ; teaching strategy ; cooperative learning ; school)
Sažetak
Moderna škola zahtjeva moderne načine učenja i poučavanja, a suradničko učenje jedan je od takvih načina, koje je sve zastupljenije u nastavnoj praksi. U radu se, posebna pozornost obratila terminološkom određenju pojmova 'suradnja' i 'suradničko učenje', pregledu teorijskih osnova suradničkog učenja, analizi suradničkog učenja u nastavi i njegovim bitnim elementima, modelima organiziranja i strategije suradničkog učenja te prednostima suradničkog učenja u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- The Philosopher’s Index, Electronic Journals Online Library (EJOL), Directory of Open Access Journals (DOAJ), Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske.