Pregled bibliografske jedinice broj: 841411
Stalnost uspjeha učenika tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja
Stalnost uspjeha učenika tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja // Monografija Međunarodnog znanstvenog skupa ŠKOLA PO MJERI / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 251-274 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 841411 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stalnost uspjeha učenika tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja
(Students' permanent achievements during their twelve-year-long eduction)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Močinić, Snježana Nevia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Monografija Međunarodnog znanstvenog skupa ŠKOLA PO MJERI
/ Kadum, Vladimir - Pula : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009, 251-274
ISBN
978-953-7498-24-5
Skup
Međunarodni znanstveni skup Škola po mjeri
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska; Medulin, Hrvatska, 24.04.2009. - 25.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stalnost uspjeha ; opći uspjeh ; uspjeh u hrvatskom jeziku ; uspjeh u matematici ; nestalnost uspjeha ; školovanje
(permanent achievement ; average achievement (success) ; achievement in Croatian Language ; achievement in Mathematics ; inconsistent achievement ; education)
Sažetak
U radu autorice prikazuju rezultate istraživanja provedenom na uzorku od 123 studenta Odjela za obrazovanje učitelja i odgojitelja Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, a vezano uz njihovo dvanaestogodišnje školovanje. Dobiveni rezultati kazuju da je tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja stalnost općeg uspjeha postiglo osam učenika ili 6.50%, da je troje njih (2.44%) ostvarilo stalnost uspjeha u hrvatskom jeziku i da je samo jedan učenik ili 0.81% postigao stalnost uspjeha u matematici. Nestalnost uspjeha je izrazito velika. Tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja najviše je varirao uspjeh učenika u matematici (40.23%), najmanje u općem uspjehu (16.94%), dok je variranje uspjeha učenika u hrvatskom jeziku iznosilo 27.74%. Dobiveni koeficijenti korelacije statistički su značajni na razini od 1%.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli