Pregled bibliografske jedinice broj: 841410
Matematički daroviti učenici i kreativnost
Matematički daroviti učenici i kreativnost // Darovitost i kreativnost - Razvojna perspektiva kreativne performanse / Gojkov, Grozdanka ; Stojanović, Aleksandar (ur.).
Vršac : Arad: Visoka škola strukovnih studija za vaspitače, 2014. str. 132-142 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 841410 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematički daroviti učenici i kreativnost
(Mathematical gifted students and creativity)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Brečević, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Darovitost i kreativnost - Razvojna perspektiva kreativne performanse
/ Gojkov, Grozdanka ; Stojanović, Aleksandar - Vršac : Arad : Visoka škola strukovnih studija za vaspitače, 2014, 132-142
ISBN
978-86-7372-213-9
Skup
Zbornik radova Međunarodnog naučnog skupa Darovitost i kreativnost – Razvojna perspektiva kreativne performanse
Mjesto i datum
Vršac, Srbija, 01.07.2014. - 02.07.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
darovitost ; kreativnost ; matematika ; nastava ; učenici
(gifted ; creativity ; mathematics ; teaching ; students)
Sažetak
U radu se izlažu rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati stavove (N = 150) učitelja / profesora matematike uključenih u sustav osnovnoškolskog ili srednjoškolskog odgoja i obrazovanja o postupcima u radu s darovitima i osposobljavanje za rad s darovitim učenicima u nastavi matematike. Dobiveni rezultati provedenog istraživanja ukazuju da matematički daroviti učenici ne predstavljaju učiteljima / profesorima opterećenje u radu, već ih nastoje u nastavnom procesu poticati i razvijati njihovu kreativnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija