Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841401

Dijete s ADHD poremećajem i škola


Kadum-Bošnjak, Sandra
Dijete s ADHD poremećajem i škola // Metodički obzori, 1(2006) (2006), 2; 113-121 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)


CROSBI ID: 841401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dijete s ADHD poremećajem i škola
(Child with adhd disorder and school)

Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra

Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 1(2006) (2006), 2; 113-121

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni rad, stručni

Ključne riječi
ADHD poremećaj ; pomoć ; razumijevanje ; škola ; terminološka neujedačenost ; tolerancija
(ADHD disorder ; help ; understanding ; school ; terminological incompatibility ; tolerance)

Sažetak
Autorica u radu ističe da se pred dijete postavljaju sve veći zahtjevi, dok je tolerancije, razumijevanja i pomoći sve manje i da pomoć, u obliku kakva je djetetu potrebna, najčešće izostaje. Ukazuje se na terminološku neujednačenost, različitost definicija i klasifikacija i ističe da se danas najčešće primjenjuju slijedeće dvije bazične klasifikacije DSM-IV i MKB-10. Autorica daje odgovor na pitanje Kako prepoznati dijete s ADHD poremećajem? i nudi odgovor kako škola može pomoći takvom djetetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sandra Kadum (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum-Bošnjak, Sandra
Dijete s ADHD poremećajem i škola // Metodički obzori, 1(2006) (2006), 2; 113-121 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)
Kadum-Bošnjak, S. (2006) Dijete s ADHD poremećajem i škola. Metodički obzori, 1(2006) (2), 113-121.
@article{article, author = {Kadum-Bo\v{s}njak, Sandra}, year = {2006}, pages = {113-121}, keywords = {ADHD poreme\'{c}aj, pomo\'{c}, razumijevanje, \v{s}kola, terminolo\v{s}ka neujeda\v{c}enost, tolerancija}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {1(2006)}, number = {2}, issn = {1846-1484}, title = {Dijete s ADHD poreme\'{c}ajem i \v{s}kola}, keyword = {ADHD poreme\'{c}aj, pomo\'{c}, razumijevanje, \v{s}kola, terminolo\v{s}ka neujeda\v{c}enost, tolerancija} }
@article{article, author = {Kadum-Bo\v{s}njak, Sandra}, year = {2006}, pages = {113-121}, keywords = {ADHD disorder, help, understanding, school, terminological incompatibility, tolerance}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {1(2006)}, number = {2}, issn = {1846-1484}, title = {Child with adhd disorder and school}, keyword = {ADHD disorder, help, understanding, school, terminological incompatibility, tolerance} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Educational Research Abstracts, EBSCO Publishing, EJOL – Electronic Journals Online Library, DRJI – Directory of Research Journal Indexing, HRČAK, portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske.





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font