Pregled bibliografske jedinice broj: 841401
Dijete s ADHD poremećajem i škola
Dijete s ADHD poremećajem i škola // Metodički obzori, 1(2006) (2006), 2; 113-121 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)
CROSBI ID: 841401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dijete s ADHD poremećajem i škola
(Child with adhd disorder and school)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra
Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 1(2006)
(2006), 2;
113-121
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni rad, stručni
Ključne riječi
ADHD poremećaj ; pomoć ; razumijevanje ; škola ; terminološka neujedačenost ; tolerancija
(ADHD disorder ; help ; understanding ; school ; terminological incompatibility ; tolerance)
Sažetak
Autorica u radu ističe da se pred dijete postavljaju sve veći zahtjevi, dok je tolerancije, razumijevanja i pomoći sve manje i da pomoć, u obliku kakva je djetetu potrebna, najčešće izostaje. Ukazuje se na terminološku neujednačenost, različitost definicija i klasifikacija i ističe da se danas najčešće primjenjuju slijedeće dvije bazične klasifikacije DSM-IV i MKB-10. Autorica daje odgovor na pitanje Kako prepoznati dijete s ADHD poremećajem? i nudi odgovor kako škola može pomoći takvom djetetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Educational Research Abstracts, EBSCO Publishing, EJOL – Electronic Journals Online Library, DRJI – Directory of Research Journal Indexing, HRČAK, portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske.