Pregled bibliografske jedinice broj: 841395
Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz IV. u V. razred
Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz IV. u V. razred // Metodički ogledi, 14(2007) (2007), 2; 49-66 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni članak, znanstveni)
CROSBI ID: 841395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz IV. u V. razred
(CONTINUED STUDENT SUCCESS IN THE JUNIOR YEARS OF PRIMARY SCHOOL AND THE TRANSITION FROM 4TH TO 5TH GRADE)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Peršić, Irene ; Brajković, Davorin
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 14(2007)
(2007), 2;
49-66
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni članak, znanstveni
Ključne riječi
stalnost ; uspjrh ; razredna nastava ; opći uspjeh ; uspjeh u hrvatskom jeziku ; uspjeh u matematici ; disontinuitet
(continuance ; success ; junior grade teaching ; overall success ; sccess in Croation Language ; success in Mathematics ; discontinuity)
Sažetak
U radu se prikazuju rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 376 učenika šestog razreda osnovnih škola u Istarskoj županiji čiji je cilj bio ispitati stalnost njihova uspjeha u mlađim razredima osnovne škole kao i na prijelazu iz četvrtog u peti razred. Dobiveni rezultati pokazuju da većina učenika u mlađim razredima osnovne škole (više od 85%) postiže odličan i vrlo dobar uspjeh. Pri prijelazu učenika iz četvrtog u peti razred očituje se pad kako u općem uspjehu, tako i u uspjehu u hrvatskom jeziku, a posebno u matematici. Tijekom prvih pet razreda osnovne škole uspjeh najviše varira u matematici (23.34%), zatim u hrvatskom jeziku (20.05%), a najmanje u općem uspjehu (12.83%). Dobiveni koeficijenti korelacije statistički su značajni na razini od 5% (p<0.05) pa čak i na razini od 1% (p<0.01).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- The Philosopher’s Index, Electronic Journals Online Library (EJOL), Directory of Open Access Journals (DOAJ), Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske.