Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841395

Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz IV. u V. razred


Kadum-Bošnjak, Sandra; Peršić, Irene; Brajković, Davorin
Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz IV. u V. razred // Metodički ogledi, 14(2007) (2007), 2; 49-66 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 841395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz IV. u V. razred
(CONTINUED STUDENT SUCCESS IN THE JUNIOR YEARS OF PRIMARY SCHOOL AND THE TRANSITION FROM 4TH TO 5TH GRADE)

Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Peršić, Irene ; Brajković, Davorin

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 14(2007) (2007), 2; 49-66

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni članak, znanstveni

Ključne riječi
stalnost ; uspjrh ; razredna nastava ; opći uspjeh ; uspjeh u hrvatskom jeziku ; uspjeh u matematici ; disontinuitet
(continuance ; success ; junior grade teaching ; overall success ; sccess in Croation Language ; success in Mathematics ; discontinuity)

Sažetak
U radu se prikazuju rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 376 učenika šestog razreda osnovnih škola u Istarskoj županiji čiji je cilj bio ispitati stalnost njihova uspjeha u mlađim razredima osnovne škole kao i na prijelazu iz četvrtog u peti razred. Dobiveni rezultati pokazuju da većina učenika u mlađim razredima osnovne škole (više od 85%) postiže odličan i vrlo dobar uspjeh. Pri prijelazu učenika iz četvrtog u peti razred očituje se pad kako u općem uspjehu, tako i u uspjehu u hrvatskom jeziku, a posebno u matematici. Tijekom prvih pet razreda osnovne škole uspjeh najviše varira u matematici (23.34%), zatim u hrvatskom jeziku (20.05%), a najmanje u općem uspjehu (12.83%). Dobiveni koeficijenti korelacije statistički su značajni na razini od 5% (p<0.05) pa čak i na razini od 1% (p<0.01).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Davorin Brajković (autor)

Avatar Url Sandra Kadum (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum-Bošnjak, Sandra; Peršić, Irene; Brajković, Davorin
Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz IV. u V. razred // Metodički ogledi, 14(2007) (2007), 2; 49-66 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni članak, znanstveni)
Kadum-Bošnjak, S., Peršić, I. & Brajković, D. (2007) Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz IV. u V. razred. Metodički ogledi, 14(2007) (2), 49-66.
@article{article, author = {Kadum-Bo\v{s}njak, Sandra and Per\v{s}i\'{c}, Irene and Brajkovi\'{c}, Davorin}, year = {2007}, pages = {49-66}, keywords = {stalnost, uspjrh, razredna nastava, op\'{c}i uspjeh, uspjeh u hrvatskom jeziku, uspjeh u matematici, disontinuitet}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {14(2007)}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Stalnost uspjeha u\v{c}enika u mla\djim razredima osnovne \v{s}kole i na prijelazu iz IV. u V. razred}, keyword = {stalnost, uspjrh, razredna nastava, op\'{c}i uspjeh, uspjeh u hrvatskom jeziku, uspjeh u matematici, disontinuitet} }
@article{article, author = {Kadum-Bo\v{s}njak, Sandra and Per\v{s}i\'{c}, Irene and Brajkovi\'{c}, Davorin}, year = {2007}, pages = {49-66}, keywords = {continuance, success, junior grade teaching, overall success, sccess in Croation Language, success in Mathematics, discontinuity}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {14(2007)}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {CONTINUED STUDENT SUCCESS IN THE JUNIOR YEARS OF PRIMARY SCHOOL AND THE TRANSITION FROM 4TH TO 5TH GRADE}, keyword = {continuance, success, junior grade teaching, overall success, sccess in Croation Language, success in Mathematics, discontinuity} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • The Philosopher’s Index, Electronic Journals Online Library (EJOL), Directory of Open Access Journals (DOAJ), Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske.





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font