Pregled bibliografske jedinice broj: 841258
Karakteristike i specifičnosti sportskog programa u privatnom dječjem vrtiću iz Zagreba
Karakteristike i specifičnosti sportskog programa u privatnom dječjem vrtiću iz Zagreba // Zbornik radova 25. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske, „Kineziologija i područja edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije u razvitku hrvatskog društva“
Poreč, Hrvatska, 2016. str. 223-228 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 841258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Karakteristike i specifičnosti sportskog programa u privatnom dječjem vrtiću iz Zagreba
(Characteristics and specifications of sports program in private kindergarten from Zagreb)
Autori
Ajman, Hrvoje ; Antekolović, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 25. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske, „Kineziologija i područja edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije u razvitku hrvatskog društva“
/ - , 2016, 223-228
Skup
25. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.06.2016. - 02.07.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Sportski program ; Predškolska dob ; Vrtić
(Sports program ; pre-school children ; kindergarten)
Sažetak
Stvaranje pozitivnih zdravstvenih navika od najranije dobi vrlo je važno za zdrav rast i razvoj djeteta. Kako bi se u toj namjeri i uspjelo potrebno je svakodnevno pratiti dijete i poticati ga na kretanje i razvijati dobre suradničke odnose s drugom djecom i odraslima. Odgojitelji koji su svakodnevno u interakciji s djecom mogu značajno uspješnije djelovati na emocionalni razvoj i motorički razvoj djece u suradnji s kineziologom i psihologom. Kineziolozi u ustanovama predškolskog odgoja mogu značajno doprinijeti tom cilju kroz provedbu sportskog programa, poticanje razvoja motorike i svakodnevno praćenje djeteta. Psiholog kroz praćenje emocionalnih, konativnih i kognitivnih karakteristika mogu na vrijeme prevenirati buduća negativna emocionalna stanja i probleme prilikom učenja. Rast i razvoj djeteta predškolske dobi kompleksan je proces koji zahtijeva poznavanje širokog spektra osobina i karakteristika djeteta, te iz tog razloga zahtijeva individualni interdisciplinarni pristup svakodnevnim izazovima odgoja i obrazovanja djece ove dobne skupine u kojem kineziologija ima svoju specifičnu ulogu i ne mogu je zamijeniti druge struke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb