Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841248

Analiza učeničkih postignuća iz područja Glazbene umjetnosti i kulture u kontekstu Nacionalnog okvirnog kurikuluma


Vidulin, Sabina; Bolić, Maja
Analiza učeničkih postignuća iz područja Glazbene umjetnosti i kulture u kontekstu Nacionalnog okvirnog kurikuluma // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2015), 2; 109-123 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 841248 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza učeničkih postignuća iz područja Glazbene umjetnosti i kulture u kontekstu Nacionalnog okvirnog kurikuluma
(Analysis of Pupils' Attainments in the Field of Music Art and Culture in the Context of the National Curriculum Framework)

Autori
Vidulin, Sabina ; Bolić, Maja

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 61 (2015), 2; 109-123

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
glazbena kultura i umjetnost ; kurikulum ; strukturna analiza ; umjetničko područje
(music culture and art ; curriculum ; structure analysis ; field of art)

Sažetak
U ovome radu autorice analiziraju umjetničko područje Nacionalnog okvirnog kurikuluma, s naglaskom na Glazbenu kulturu i umjetnost. Uspoređuju se učenička postignuća u prva tri ciklusa obrazovanja, strukturirana u pet cjelina. Rezultati analize ukazuju na to da su ishodi ponekad direktno (neposredno), ponekad indirektno (posredno), zatim imanentno, ali i neglazbeno ili izvanglazbeno vezani uz glazbu kao autonomnu umjetnost. U cjelinama i ishodima u kojima se ističe recepcija i percepcija glazbe, svladavanje glazbenih sastavnica, sudjelovanju u glazbenim aktivnostima, razvidno je da glazbena aktivnost čini osnovnu djelatnost. S druge strane, cjeline koje imaju izvanglazbenu i posrednu konotaciju udaljavaju se od cilja nastave glazbene kulture, zadaća predmeta, ali i samih (realnih, ostvarivih) učeničkih postignuća jer ni u kakvom obliku ne utječu na razvoj umjetničkog identiteta učenika. Daljnjom analizom ostvarivosti kurikulumskih zahtjeva, zatim proučavanjem pozitivnih i negativnih odjeka kurikulumskih promjena u glazbeno-pedagoškoj praksi te uspostavom znanstvenoga i praktičnoga konsenzusa, moguće je okvirni kurikulum inovirati i unaprijediti, a time i nastavu glazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina; Bolić, Maja
Analiza učeničkih postignuća iz područja Glazbene umjetnosti i kulture u kontekstu Nacionalnog okvirnog kurikuluma // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2015), 2; 109-123 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Vidulin, S. & Bolić, M. (2015) Analiza učeničkih postignuća iz područja Glazbene umjetnosti i kulture u kontekstu Nacionalnog okvirnog kurikuluma. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2), 109-123.
@article{article, author = {Vidulin, Sabina and Boli\'{c}, Maja}, year = {2015}, pages = {109-123}, keywords = {glazbena kultura i umjetnost, kurikulum, strukturna analiza, umjetni\v{c}ko podru\v{c}je}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {61}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Analiza u\v{c}eni\v{c}kih postignu\'{c}a iz podru\v{c}ja Glazbene umjetnosti i kulture u kontekstu Nacionalnog okvirnog kurikuluma}, keyword = {glazbena kultura i umjetnost, kurikulum, strukturna analiza, umjetni\v{c}ko podru\v{c}je} }
@article{article, author = {Vidulin, Sabina and Boli\'{c}, Maja}, year = {2015}, pages = {109-123}, keywords = {music culture and art, curriculum, structure analysis, field of art}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {61}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Analysis of Pupils' Attainments in the Field of Music Art and Culture in the Context of the National Curriculum Framework}, keyword = {music culture and art, curriculum, structure analysis, field of art} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font